Ben169 Posted November 20, 2007 Posted November 20, 2007 Goede avond kia-rijders Sinds vorige week doet mijn radio raar. het betreft het originele kia geluidsset. hij speelt de cd gewoon af en ineens stopt hij spuwd de cd uit en schakelt dan volledig uit. ga moregn naar de dealer want ga vrijdagnaacht op vakantie naar tirol maar heb toch geen zin om dat zonder radio te doen. ik zal jullie op de hoogte houden Groetjes Ben Quote
Rio-man Posted November 20, 2007 Posted November 20, 2007 Dan zal er denk ik een foutje inzitten ja. Ik denk dat de dealer het radiocomponent gewoon zal vervangen voor een nieuw exemplaar. Quote
Kia Fan Posted November 21, 2007 Posted November 21, 2007 Ik zou maar even teruggaan inderdaad..... Er is een klein probleem bekend met de radio's, deze worden gewoon omgeruild en dan is het weer opgelost. Je kan ze ook even bellen en ze kunnen gelijk kijken of jou auto in de recall valt voor de radio omruiling. En ook al valt deze er niet in dan word het alsnog opgelost natuurlijk Quote
Recommended Posts