Micle Geplaatst 25 April, 2012 Geplaatst 25 April, 2012 Nu ik mijn gehele witte waas geclayd, ulimate compound en NTX wax heb laten zien, staat de blauwe waas van het vrouwtje te springen voor ook z'n schoonheidsbehandeling. Nu wil ik dit volledig machinaal gaan doen en wel met de krauss DB 5200 - DA. Welke pads heb ik minimaal nodig. Deze staat al in mijn winkelwagen: 6" Soft Lamb Wool Buffing Pad White Maar welke twee kan ik het beste bestellen. Chemical Guys 5,5" Hex-Logic pad Black Chemical Guys 5,5" Hex-Logic pad Blue Chemical Guys 5,5" Hex-Logic pad Green Chemical Guys 5,5" Hex-Logic pad Orange Chemical Guys 5,5" Hex-Logic pad Red Chemical Guys 5,5" Hex-Logic pad White Dus buiten de soft heb ik nog pads nodig voor de ulimate compound De NTX wax swirl x premium liquid wax Graag jullie advies welke pad voor welk produkt. De planning is om morgen de bestelling te plaatsen, dan kan ik nog net een testje doen voor zaterdag.
Smart Geplaatst 25 April, 2012 Geplaatst 25 April, 2012 Warempel, heb je daar nu een nieuw topic voor aangemaakt? Wat was er mis met dat andere topic, waarin jij verhaalde over je poetsspullen? Je raakt zo nog eens de weg kwijt....
Micle Geplaatst 25 April, 2012 Topic Starter Geplaatst 25 April, 2012 Je hebt helemaal gelijk Smart, heb het meteen aan gepast. Deze mag verwijderd worden of een slotje erop.
Aanbevolen Berichten