Dutch Posted April 28, 2012 Posted April 28, 2012 Hallo allemaal, van de week een Rio 1.4 black metallic met super pack , navigationpack en de Phantom velgen aangeschaft, ook een afneembare trekhaak er onder, wel zo handig. Als het goed is kan ik hem van de week ophalen, hij staat nog in het plastic maar ze zijn er wel al aan bezig. Ik heb een beetje het Rio forum afgestruind en begrijp dat de meeste mensen de 1.2 liter hebben aangeschaft, ik heb in deze versie een proefrit gemaakt en ik vond hem toch iets te weing power hebben (verder een heerlijke auto ), dat en het feit dat hij een 5-bak heeft heeft mij doen besluiten om de 1.4 met 6-bak te nemen. Iets zegt mij doordat je wat meer power hebt je minder toeren nodig hebt om vlot met het verkeer mee te komen, ook heb ik een test gelezen waarbij ze met een vlotte rijstijl 6.5 liter per kilometer (bijna 1 op 15,4) verbruikten, dus zouden mooiere waarde's haalbaar moeten zijn. Ik zal kijken of ik een link naar die test kan plaatsen als ik hem nog vind. Ik ga jullie op de hoogte houden. Groet Dutch. Quote
Jeroen1972 Posted April 28, 2012 Posted April 28, 2012 1.4 benzine, dat moet wel erg lekker rijden, ik heb de 1.1 crdi met superpack, en ik klaag al niet over het vermogen. Veel succes! Quote
Dutch Posted April 28, 2012 Author Posted April 28, 2012 1.4 benzine, dat moet wel erg lekker rijden, ik heb de 1.1 crdi met superpack, en ik klaag al niet over het vermogen. Veel succes! En hoeveel is je verbruik, ik heb gelezen dat de diesels erg zuinig zijn. Quote
Jeroen1972 Posted April 28, 2012 Posted April 28, 2012 En hoeveel is je verbruik, ik heb gelezen dat de diesels erg zuinig zijn. Ik heb er nu net 250km op staan, dus daar kan ik je nu nog weinig over zeggen, ik hou je wel op de hoogte. Quote
Baggio Posted April 29, 2012 Posted April 29, 2012 Ik heb ook een 1.4 Superpack gekocht, komt over ± 970 uur. 1 Quote
Dutch Posted April 29, 2012 Author Posted April 29, 2012 Jullie beiden ook gefeliciteerd, kunnen wij kijken wie het zuinigst rijd baggio Quote
Recommended Posts