Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Bleutooth - Nieuwe Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mm apart.. Wist niet eens dat die orginele unit spraakgestuurd was..

Ik heb de indruk dat Urbanfoto de Belgische uitvoering heeft. Die kan afwijken van de Nederlandse, ook wat betreft de uitvoering van de orginele unit.
Geplaatst

Ik heb de indruk dat Urbanfoto de Belgische uitvoering heeft. Die kan afwijken van de Nederlandse, ook wat betreft de uitvoering van de orginele unit.

Goede indruk ;).

Maar ik heb hem nog niet hoor verre van :'(.

• 1 jaar later...
Geplaatst

Ik ben afgelopen week bij de garage geweest omdat mijn radio slecht en zeer langzaam op gang kwam na het starten van de auto. Zit nu een nieuwe radio in, met tot mijn grote verbazing en blijdschap een knopje: Phone. Alleen nu komt het: Als ik mijn telefoon pair dan gaat dat goed en staat mijn adres book erin. alleen als ik dan de volgende keer weer in stap moet hij de lijst opnieuw downloaden. is hier wat tegen te doen door het op te slaan op dat ding ? ik kan er niks over vinden tot nu toe.
En wat een nog groter probleem is: als ik bel naar iemand dan hoor ik ze wel maar mij hoor je niet... zou dit komen omdat er geen microfoon in mijn auto zit ? ik heb een plus pack waar normaal gesproken geen radio met telefoon op zit. iemand enig idee ? mijn telefoon is een iphone 4s.

Geplaatst

Nee het iedere keer downloaden van je telefoonboek is niet normaal. Wel van de gespreks geschiedenis uiteraard. Als je geen microfoon hebt zullen de mensen je niet kunnen verstaan maar dat lijkt me logisch. Wel vreemd dat men een radio plaatst die niet geschikt is voor een plus pack.

Geplaatst

Ik ben afgelopen week bij de garage geweest omdat mijn radio slecht en zeer langzaam op gang kwam na het starten van de auto. Zit nu een nieuwe radio in, met tot mijn grote verbazing en blijdschap een knopje: Phone. Alleen nu komt het: Als ik mijn telefoon pair dan gaat dat goed en staat mijn adres book erin. alleen als ik dan de volgende keer weer in stap moet hij de lijst opnieuw downloaden. is hier wat tegen te doen door het op te slaan op dat ding ? ik kan er niks over vinden tot nu toe.

En wat een nog groter probleem is: als ik bel naar iemand dan hoor ik ze wel maar mij hoor je niet... zou dit komen omdat er geen microfoon in mijn auto zit ? ik heb een plus pack waar normaal gesproken geen radio met telefoon op zit. iemand enig idee ? mijn telefoon is een iphone 4s.

Hallo presiozo,

Ik had er in het begin ook last van in het menu van de radio zit een functie die je kunt uitschakelen zodat hij niet telkens uw adresboek hoeft te laden, ben nu niet bij mijn auto maar zodra ik erin zit ga ik voor uw kijken hoe die heet.

Mvg. Leonhi

Geplaatst

Hallo Rresiozo,

Net in me pauze even naar me auto gelopen en wat foto's gemaakt :

stap 1 druk op phone

22.jpg

stap 2 ga naar instellingen helemaal rechts via de rechter draaiknop en druk midden op de knop als u op instellingen staan.

23.jpgstap 3 draai daarna aan de rechter knop naar links tot dat uw Autom.Downloaden tegen komt ( als het goed is staat die bij uw op on) zet deze op of door weer midden op de rechtendraaiknop te drukken.

21.jpg

Mvg. Leonhi

• Like 4
Geplaatst

hoi presiozo bij mijn auto rio superpack zit in het plafond een microfoon dus met alleen de radio gaat het niet lukken vrees ik gr. alex  

Geplaatst

Hoi ik heb één witson maar ik heb het probleem dat ik mijn tel niet verbonden krijg via bluetooth iemand een idee hoe dit kan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...