Dutch Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Hallo allemaal, van de week ben ik ook een trotse Rio bezitter, zwart mettalic, superpack en navigatie, ik ben benieuwd wat voor verbruikcijfers ik ga scoren het gaat om een 1.4. Het valt mij op dat je nog weinig Rio's ziet rijden, ik heb de mijne vorige week besteld (mazzel dat ze er 1 hadden staan nieuw in de verpakking ) en tot nu toe nog maar 1 zien rond rijden, ik woon in de omgeving Heerhugowaard. Maar goed ik kan niet wachten tot ik die van mij kan halen. groetjes. Quote
Sicco83 Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 En een van de weinige volgens mij hier die een 1.4 heeft ipv 1.2. Veel rijplezier! Quote
Alex VB Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Van harte welkom en gefeliciteerd met je aanschaf. Ook wij zijn benieuwd naar je bevindingen van deze nieuwe Rio met 1.4 motor. Ik - en ook de rest van de forumleden - zijn benieuwd naar je verhalen. Quote
BaBaCC Geplaatst 2 Mei, 2012 Geplaatst 2 Mei, 2012 Dutch, van harte gefeliciteerd met je mooie aankoop. Vele fijne en veilige kilometers gewenst. BaBaCC Quote
Dutch Geplaatst 5 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 5 Mei, 2012 Van harte welkom en gefeliciteerd met je aanschaf. Ook wij zijn benieuwd naar je bevindingen van deze nieuwe Rio met 1.4 motor. Ik - en ook de rest van de forumleden - zijn benieuwd naar je verhalen. Ik ga jullie op de hoogte houden Alex, ik kan hem 10 mei ophalen. grt Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.