Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie dit al bij zijn Cee'd gehad?

Dat bij iedere beweging je maakt de veer onder zetel kraakt (piept of wat dan ook).

Kheb 3j geleden een perfect half leder kunnen kopen uit een Kia Pro Cee'd sport en nu binnenkort de Cee'd wordt ingeruild voor een Rio heb ik heuvel voor.

Volgens de dealer is het geen garantie omdat het eigenlijk niiet tot de wagen behoort.

Wie heeft dit ook al gehad en was er aan gedaan dat dit verleden tijd geworden is?

Posted

Hallo allemaal,

Dat bij iedere beweging je maakt de veer onder zetel kraakt (piept of wat dan ook).

Kheb 3j geleden een perfect half leder kunnen kopen uit een Kia Pro Cee'd sport en nu binnenkort de Cee'd wordt ingeruild voor een Rio heb ik heuvel voor.

Volgens de dealer is het geen garantie omdat het eigenlijk niiet tot de wagen behoort.

Wie heeft dit ook al gehad en was er aan gedaan dat dit verleden tijd geworden is?

Geen kat dus!

Posted

nou ik heb het nog nooit bij mijn kia,s gehad

maar op mijn werk komt dit zoort klachten geregeld voor

onder de stoel zit vaak een metalen net zeg maar en deze zitten met oogjes / haakjes onder de stoel vast

gehaakt deze zijn normaal voorzien van een plastiek laagje nou is meestal dat laagje weg of door gesleten

bij ons op het werk doen we er dan krimp kous of rubber slang omheen en je gerkaak / gepiep is dan meestal weg

hoop dat het bij jou ook zo is en dat je hier wat aan hebt

controleer ook even de popnagels die in de stoel zitten ook even

of deze nog aanwezig zijn en vast zitten dit is ook een goeie plek voor kraakjes en piepjes

Posted

onder de stoel zit vaak een metalen net zeg maar en deze zitten met oogjes / haakjes onder de stoel vast

gehaakt deze zijn normaal voorzien van een plastiek laagje nou is meestal dat laagje weg of door gesleten

bij ons op het werk doen we er dan krimp kous of rubber slang omheen en je gerkaak / gepiep is dan meestal weg

of deze nog aanwezig zijn en vast zitten dit is ook een goeie plek voor kraakjes en piepjes

Maandagmiddag gaat de dealer er naar kijken en een snelle oplossing zoeken.

Afwachten dus...

Nog is gevraagd hoe ver het met de nieuwe staat en nog steeds : Niet in productie.

:'( :'( :'(

Posted

De nieuwe Cee'd wordt al volop getest in Europa en wordt ook al volop geproduceerd.....

Posted

De nieuwe Cee'd wordt al volop getest in Europa en wordt ook al volop geproduceerd.....

Heb een Kia Rio gekocht ;).

De cee'd is voormij alleen te groot vindt ik.

Posted

Oh, je bedoelt dat jouw besteld Rio nog niet in productie is genomen? JUIST!

Posted

Oh, je bedoelt dat jouw besteld Rio nog niet in productie is genomen? JUIST!

Idd ja. De nieuwe Cee'd spreekt ander mensen misschien aan,maar mij niet!

De foto die ik al heb gezien van de pro cee'd daar en tegen....

Posted

Daarnet is vlug gekeken en zoals xtra40 het melden hierboven is het niet.

Ze zitten er ingehaakt een stuk of 4 spiralen en 1 hiervan was verschoven.

De plastiekjes zijn bekeken door mij en zag er niks mis aan.

Posted

Daarnet is vlug gekeken en zoals xtra40 het melden hierboven is het niet.

Ze zitten er ingehaakt een stuk of 4 spiralen en 1 hiervan was verschoven.

De plastiekjes zijn bekeken door mij en zag er niks mis aan.

en is het geluid nu ook weg dan ????

Posted

en is het geluid nu ook weg dan ????

Voorlopig toch ja.

Het is iets dat komt en gaat eerlijk gezegd.

Nu heb ik er een kleine 14 dagen me rondgereden voor ik aktie ging ondernemen (de dealer contacteren) en meestal is het dan ineens weg.

Zo had ik recent ook dat ik de autoruit langs de bestuurderskant niet omlaag kreeg.

Ik bel naar de garage en mocht er onmiddelijk me langskomen.

Kom eraan de garagist stapt in de auto duwt op het knopje en de ruit gaat omlaag.

Heb me daar dus ff dik belachelijk gemaakt! En dan weten dat ik het contact 10x op en af heb gezet voor ik naar de garagist had gebeld he.

k dacht : Misschien is er een fout in het systeem van de wagen we zullen ff het contact op en af zetten.

Maar toch hielp het niet

Raar... Ik kijk al uit naar de Rio.

Posted

Ja ik ken het probleem maar daar maak je je zelf niet belachelijk mee hoor

Ik kom ook wel eens bij klanten die niet eens meer kunnen rijden dan kom ik aan en dan

Start of schakeld de wagen als een zonetje ??? Het gebeurt nu eenmaal

En als je tand pijn hebt is het ook opeens weg als je bij de tand arts zit

Maar ik weet niet hoe lang je nog moet wachten op je rio

Ik hoop dat hij snel klaar is voor je het is echt een heerlijke wagen

Posted

Maar ik weet niet hoe lang je nog moet wachten op je rio

Ik hoop dat hij snel klaar is voor je het is echt een heerlijke wagen

Hij is voorzien voor eind juli. Maar tot op de dag van vandaag is hij nog niet in productie.

Kheb mss iets teveel gevraagd voor onze Koreaantjes :P?

Er is in optie genomen :

- Full Leder

- Getinten ruiten achteraan en de 17" Velgen.

- Instaplijsten Rio

- Sieruitlaatstuk

En als motor een 1.4 CRDI en ik denk dat daar het probleem ligt.

Heb hier nog niemand zien melden dat hij een Rio 1.4 CRDI in ontvangst heeft genomen.

• 1 month later...
Posted

Hallo allemaal,

Had er ook last van en meteen verholpen was een braampje aan een veer en hebben dit weggehaald.