honore Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 Hoi allemaal, Van de week mijn nieuwe Pico opgehaald, een 1.2 5 deurs met comfort pack in de kleur titanium grijs. Erg lekker karretje. Volgende week wordt er door de dealer nog een Parrot ingebouwd. Daar begin ik liever niet zelf aan. Omdat ik lichtmetalen velgen gelijk wat aan de dure kant vind, dacht ik even de wieldoppen te vervangen door een paar mooiere. Maar nu blijken deze wieldoppen vast te zitten op de stalen velg met de 4 wielmoeren. Vervangen lukt dus niet. Heeft iemand dit ook al eens bij de hand gehad en daar nog een oplossing voor gevonden? Quote
Jim Brouns Geplaatst 3 Mei, 2012 Geplaatst 3 Mei, 2012 Als je het wiel losschroeft kan je de dop verwijderen en andere plaatsen. Let er wel op dat je de wielen weer met het juiste moment vastzet. Quote
kokkenees Geplaatst 9 Augustus, 2017 Geplaatst 9 Augustus, 2017 ik wil nieuwe wieldoppen voor mijn kia picanto. bij de dealer kosten deze 200 euro. er is keus genoeg bij andere leveranciers maar ik vind het moeilijk de juiste te vinden. het moet een dop met 4 gaten zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.