Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hoi allemaal,

Nadat we 28 jaar, bijna onafgebroken, Lada hebben gereden zijn we de trotse eigenaars van een Kia Cee'd 1.4 Sporty Wagon ISG uit 2009.

De Lada Priora 2171(de eerste Priora Stationwagon in Nederland) die we besteld hadden kon niet op tijd geleverd worden en dus waren we op zoek naar een andere stationwagon.

Op de parkeerplaats van de Gamma zagen we een Cee'd staan en mijn vrouw was er gelijk helemaal weg van, we zijn daarop bij de lokale Kia dealer gaan kijken; en daarmee was de keuze voor Kia gemaakt.

Eerlijk gezegd is Kia nooit bij mijn in beeld geweest omdat ik het een merk met een wat suf imago vind, het merk heeft me nooit aangesproken. Wellicht omdat ik lang geleden eens met de eerste Kia in Nederland heb gereden en die auto heeft me niet kunnen overtuigen.

Het bezoek aan de dealer, en het enthouisame van mijn vrouw, zorgden ervoor dat ik dag in dag uit op zoek was naar een interresante Kia Stationwagen.

Uiteindelijk kwamen we een blauwe Kia Sporty Wagon tegen en na een proefrit van een uur was duidelijk; we gaan Kia rijden.

Een vriend van ons heeft een garagebedrijf en wilde onze Lada Kalina inruilen en de Kia leveren.

Op 15 februari 2012 was het zover en konden we de sleutels in ontvangst nemen.

De auto komt uit de lease en is voorzien van veel extra's zoals een afneembare trekhaak, cruisecontrole, carkit, parkeersensoren, lichtmetalen velgen en een hondenrek.

Veel kilometers hebben we nog niet gereden maar de conclusie tot op heden is dat we zijn buitengewoon tevreden over onze Cee'd.

Guest Warmentuuter
Posted

Welkom op het Kia forum en veel veilige kilometers met de Cee'd.

Foto's van je nieuwe aanwinst vinden altijd leuk.

• 4 weeks later...
Posted

Ok, een paar plaatjes van onze Cee´d.

IMAG0210.jpg

IMAG0209.jpg

IMAG0206.jpg

IMAG0213.jpg

IMAG0212.jpg