duc Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 Hallo, Na het versnellingsbak probleem is het even goed gegaan, maar nu heb ik spontaan geen achterlichten, geen mistlamp, de rechterramen gaan niet open. Dit zal allemaal wel op 1 circuit zitten maar er is geen kapotte zekering te vinden??? Heeft iemand enig idee waar ik moer zoeken?? Quote
xtra40 Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 geen iedee om wat voor wagen het gaat maar vergeet niet dat je bij kia vaak twee zekering kasten hebt eentje buiten onder de motor kap en eentje binnen in de wagen verder zou er ook nog een relay kapot kunnen zijn genoeg om te checken dus dt word een rondje met de multimeter om de auto heen sterkte met je zoek tocht Quote
Crum Geplaatst 15 Mei, 2012 Geplaatst 15 Mei, 2012 denk niet aan een kapotte zekering, eerder aan een stekker met corrosie erin (ff bij je vorige berichten gekeken, je hebt neem ik aan nog steeds een sorento 2.5 crdi?) Er is een modificatie geweest aan de zekeringkast aan de bestuurderskant, daar kon via de A-stijl vocht bijkomen met de nodige spook storingen tot gevolg. Die stekkers kan je controleren, net als de stekkers in de rechter A-stijl, bij een verstopping van de paravan (onder de ruitenwissers) kan daar ook het water achter komen. Quote
duc Geplaatst 16 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 16 Mei, 2012 Dank voor de tips, en ja heb nog steeds de Sorento 2.5 crdi. was dit helemaal vergeten te vermelden Ik ga verder zoeken en laat nog weten hoe het is gegaan. Alvast hartstikke bedankt. Duc Quote
duc Geplaatst 23 Mei, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Mei, 2012 helaas heb ik het tot op dit moment nog niet opgelost kunnen krijgen kan ook geen zekeringen vinden in de auto?? van natte stekkers is geen sprake!! Iemand nog sugesties? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.