ErwinB Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 Hallo, Ik moet een kabel vanuit de kofferbak naar de accu zien te krijgen. Is er soms iemand die weet waar ik met een kabeltje handig vanuit het interieur de motorruimte in kan komen ? Ik heb al wel gezocht maar ik kan nergens een rubbertje vinden wat ik kan 'mis'bruiken ofzo.. zie ik wellicht een handigheidje over het hoofd ? Quote
misterwoods Geplaatst 16 Mei, 2012 Geplaatst 16 Mei, 2012 Kikk eens naar het onderwerp over een camera aan de voorzijde. Daar wordt ren kanel doorgevoerd. Er zitten zelfs fotos bij Quote
vand.m Geplaatst 27 November, 2012 Geplaatst 27 November, 2012 Hallo, Ik moet een kabel vanuit de kofferbak naar de accu zien te krijgen. Is er soms iemand die weet waar ik met een kabeltje handig vanuit het interieur de motorruimte in kan komen ? Ik heb al wel gezocht maar ik kan nergens een rubbertje vinden wat ik kan 'mis'bruiken ofzo.. zie ik wellicht een handigheidje over het hoofd ? Hoi, Ik wil deze Trekhaak gaan monteren : http://www.trekhaakp...&cPath=1_55_343 http://www.trekhaakp...cPath=3_722_868 Ik weet niet of jij nu dezelfde heb Zat me iets van bij. Maar wellicht weet je nog waar je de plus kabel die naar de motorruimte gaat doorheen heb gevoerd. Ergens bij het linkerportier? Ik hoor het graag. Groet, vand.m (Cor) Quote
ErwinB Geplaatst 27 November, 2012 Topic Starter Geplaatst 27 November, 2012 (aangepast) Cor, Ik heb inderdaad dezelfde trekhaak / kabelset. je kunt de kabel via de linkerdorpel naar voren brengen en van daaruit via een rubber doorvoer vlakbij het scharnier het linker voorportier naar buiten voeren. Van daaruit kun je dan via het spatbord de motorruimte in. Eén van de leden hier had er een foto van op dit of het amerikaanse forum geplaatst. Ik zal eens kijken of ik die kan vinden. Edit: gevonden, Bowie97 heeft deze foto's geplaatst: 27 November, 2012 aangepast door ErwinB Quote
vand.m Geplaatst 28 November, 2012 Geplaatst 28 November, 2012 Hoi Erwin, Dank voor je uitleg! Ik had wel een paar foto`s gezien die via het rubber bij de Li. portier naar binnen gingen maar ik begreep dat die achter de zekeringenkast uitkwamen.Ik dach dat schiet niet op want dan ben ik nog steeds binnen en niet in de motorruimte. Maar de andere foto`s had ik niet gezien. Sorry misschien niet goede gezocht! Maar nu is het duidelijk. Bedankt. Groeten Cor. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.