Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

opzich wel mooi maar wel jammer dat de kleuren tussen de units op de kofferklep afwijken van de andere units. Was mooi geweest als dat een geheel geweest zou zijn.

Goed om te weten mocht ik ze ooit willen kopen als ik een SP3 heb.

Geplaatst

opzich wel mooi maar wel jammer dat de kleuren tussen de units op de kofferklep afwijken van de andere units. Was mooi geweest als dat een geheel geweest zou zijn.

Goed om te weten mocht ik ze ooit willen kopen als ik een SP3 heb.

begrijp even niet wat je bedoeld met kleur afwijken ,indien je bedoeld in de verlichting is de ene gewone licht en de andere remlicht is altijd feller.

Geplaatst

Mooi!!! Zijn dit van die led-modules (printplaten) die men in de bestaande licht units moet inbouwen? Hoe gaat dat dan eigenlijk in zijn werk, moet men die gaan openmaken en is daar enige handigheid voor vereist of gaat dat relatief makkelijk?

Geplaatst

begrijp even niet wat je bedoeld met kleur afwijken ,indien je bedoeld in de verlichting is de ene gewone licht en de andere remlicht is altijd feller.

Klopt je hebt gelijk, ik had ff niet in de gaten dat ik naar een remlicht zat te kijken, het was nog vroeg :)

@Azzaro: dit zijn complete units. Zeer makkelijk uitwisselbaar.

Geplaatst

Mooi!!! Zijn dit van die led-modules (printplaten) die men in de bestaande licht units moet inbouwen? Hoe gaat dat dan eigenlijk in zijn werk, moet men die gaan openmaken en is daar enige handigheid voor vereist of gaat dat relatief makkelijk?

Hallo

nee het zijn complete units,voor de modules moet je het gehele achterlicht uitelkaar snijden en aangezien ik 2 linker handen heb was dat voor mij geen optie.

Is natuurlijk wel een stuk goedkoper dan de complete units.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...