Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klopt Theo,

en sinds ik het geluid van de DVD/Radio niet meer kan combineren met de Navigatie, bevalt hij niet meer.

Achteruitrij camera werkt ook al niet meer. De navigatie is prima. Mits je de handelingen kent hiervoor.

Ik moest in het begin vreselijk wennen en de diverse handelingen om die route te verkrijgen met de juiste instellingen.

Daarom had ik standaard voor het vrouwtje en TomTom erbij.

Nu heb ik vorige week een gewone 2 Din RadioCD speler over genomen.

En die bouw ik binnenkort in. Met een dashmount voor de TomTom en dan vind ik het allemaal prima.

De Zendai is voor een liefhebber en koper binnenkort.

De updates voor de Nav kun je zo downloaden van de site Navcom.?

Heb nu even de juiste site niet paraat.

Groet Wim.

Wim,

heb je die Zendai nog? En zo ja, wil je er nog van af? Ik heb misschien wel interesse...!

Geplaatst

Wim,

heb je die Zendai nog? En zo ja, wil je er nog van af? Ik heb misschien wel interesse...!

De Zendai is verkocht, sterker nog......... heb de SP2 ook ingeruild voor een mooie SP3 :-)

Geplaatst

De Zendai is verkocht, sterker nog......... heb de SP2 ook ingeruild voor een mooie SP3 :-)

Ok, 1ste = jammer en 2de = gefeliciteerd! Ik hou het nog bij de SP2, ben er nog steeds helemaal aan verknocht..!

• 4 maanden later...
Geplaatst

Wie o wie kan me helpen,

Ik heb 2 weken geleden een avic f960 DAB laten monteren inc. achteruitrij camera door de de KIA Dealer. het beeld van de camera is echter contra. Hiermee bedoel ik dat in mijn camera de voertuigen van links naar rechts gaan terwijl dat in werkelijkheid andersom is......dit is verdomd lastig en ook niet gewenst. De dealer geeft in eerste instantie aan dat het nu 'eenmaal' zo is maar zal nog kijken als hij tijd heeft voor een oplossing. Nu heeft alles wel een aardig bedrag gekost en ik verwacht ook dat dit heel eenvoudig te verhelpen is maar de dealer zegt dat het niet zo eenvoudig is en eigenlijk dat het aan de pioneer ligt !?. Dat is wel erg makkelijk als je alles betaald hebt en dit soort info op voorhand niet is aangegeven.

Geplaatst

Dit moet in een menu te zijn om te draaien

moet je even zoeken maar er staat ergen camera mirror die moet je hebben

Helaas geeft pioneer aan dat dat niet mogelijk is. Je vraagt je toch af waarom dergelijk eenvoudige functionaliteit niet beschikbaar is en waarom een camera überhaupt op een dergelijke manier beeld geeft.

Geplaatst

Is de camera van Kia of Pioneer?

Je hebt camera's die het beeld zelf al spiegelen. Ik denk dat daar het probleem zit.

Het is voor zover de dealer heeft aangegeven van Kia. Ze zijn aan het kijken voor een oplossing maar het eerste antwoord : "De pioneer geeft aan dat het beeld gespiegeld kan zijn" is in mijn beleving een no-go. Het is verder ook allemaal keurig gemonteerd hoor dus daar ook verder absoluut geen klachten over maar het is net niet wat ik ervan mag verwachten. Heb jij ook een pioneer ? welk type camera zit daarbij en hoe is die gemonteerd ? die van mij keurig in een van de nummerplaatverlichtingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...