Bosschenaar Geplaatst 28 December, 2007 Geplaatst 28 December, 2007 Hallo Allemaal, Ik ben nu al bijna 1 jaar trotse en tevreden eigenaar van mijn Picanto LX "festival" uitvoering. Maar begin me steeds meer de ergeren dat ik geen afstandsbediening heb, op mijn reeds af fabriek gemonteerde centrale portier vergrendeling. In de garage dat laten "aanleggen" kost ruim ?200. Vind ik eigenlijk teveel geld. Heeft iemand zoiets ook, of een goede tip voor mij hoe het ook anders kan? Ik hoor het graag! Gr. Picantomuis Quote
Tazteam Geplaatst 28 December, 2007 Geplaatst 28 December, 2007 Je moet wel een beetje handig zijn om dit aan te sluiten. Bij Conrad kost dit incl AB 103.99euro voor 4 portieren. www.conrad.nl Bestnr.: 853383 - 89 Bij Autostyle kost dit 99 euro www.autostyle.nl code: TE 4292 Maar de meest goedkope wist ik te vinden bij Skytronic. Kost maar 34.95 euro, maar of het betrouwbaar is????????????????? http://www.skytronic.nl/product/product.php?s=232.125 Succes Philip Quote
Bosschenaar Geplaatst 30 December, 2007 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2007 ok dan moet er een hele nieuwe set in met motortjes voor de portieren ect. is er geen andere makkelijkere oplossing? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.