Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Mooi Kia Uvo Satellite Sound System

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb PM gelezen van Dance, en ik acht de kans erg klein dat dit systeem hier in Nederland of Europa zal komen. Ik kan niets meer doen dan navragen en jullie op de hoogte houden.

Misschien is het handig om een soort handtekeningenlijst te maken met geïnteresseerde mensen. Als men een stuk of 50 heeft - liever meer - kan men iets meer richting KMNL denk ik..

Hoe kunnen we een dergelijke handtekeningenlijst opzetten? Dan kunnen we dat wel doen. Vraag me wel af wat daar anders aan is dan aan al die mensen die hier al roepen dat ze het een interessante after market optie vinden. Overigens blijft de keuze voor een belangrijk deel afhankelijk van wat de aftermarket prijs zal worden. Hij zal iig beneden de navigatie pakketten moeten zitten. Ben daarom ook benieuwd wat jouw navragen bij de KNML oplevert. Wellicht zou een scherp bod van Kia ook grote interesse opleveren. Weet je al waneer er weer een overleg met KMNL is zodat wij naar de terugkoppeling van jou toe kunnen leven?

Tot die tijd zou ik iig iedereen willen vragen dat wanneer je geinteresseerd bent dit vooral op dit forum te laten weten, zodat Alex iig iets heeft om mee te nemen richting KMNL

Geplaatst

In september hebben we een gesprek met KMNL. Dus er is nog tijd om het een en ander op te starten.

Geplaatst

ik ben er niet helemaal in thuis, maar is dit niet om satelliet radio mee te ontvangen? dat wordt in Amerika veel gebruikt in auto's en is een ander systeem dan de ether die wij hier gebruiken. wil niet zeggen dat de rest van het systeem (camera, touch etc.) wel gewoon kan werken hier natuurlijk :-)

ik ben wel geïnteresseerd in ieder geval!

Geplaatst

ik ben er niet helemaal in thuis, maar is dit niet om satelliet radio mee te ontvangen? dat wordt in Amerika veel gebruikt in auto's en is een ander systeem dan de ether die wij hier gebruiken. wil niet zeggen dat de rest van het systeem (camera, touch etc.) wel gewoon kan werken hier natuurlijk :-)

ik ben wel geïnteresseerd in ieder geval!

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben http://sync.nl/satellietradio-nu-ook-in-de-auto/ Weten we in ieder geval dat we niet zelf vanuit de VS moeten importeren. In Ned. hebben we overigens wel satelliet Radio. Het mij overigens meer om het kleurenscherm (zonder navi) met camera voice control en het strakke menu. Satelliet radio of DAB is voor mij persoonlijk niet zo'n must, maar dat komt ook omdat ik dat tot nu toe niet mis. Wellicht zijn er mensen die daar al ervaring mee hebben. Ik denk overigens als Alex onze moderator dit in september aan de orde brengt in het KMNL overleg dit wel meegenomen zal worden. Zal binnenkort me eens bezig houden met het aanmaken van een poll, zodat Alex de uitkomsten daarvan kan meenemen in het overleg.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...