Ga naar inhoud

Zand in de autogordels... :-(


Naatje

Aanbevolen Berichten

Nog een vraagje...

Ik heb de hond nog al eens mee in mijn Pica'tje.

Nu heb ik zo'n mooie beschermdeken erin hangen, zodat mijn oranje bekleding ook mooi oranje blijft...

Die deken is echter een keer opgetild geweest, en nu is er zand uit die deken op mijn bank terecht gekomen.

Helaas niet alleen daar, ook daar waar je je autogordel in vastklikt :(

Die doen het dus ff niet meer...

Nu heb ik vandaag de stofzuiger erop gezet, dat werkt niet afdoende.

Mijn vriend had het over een busje perslucht, maar bij de Halfords hadden ze alleen perslucht om je band te repareren, dat durfde ik dus niet aan.

Bij KwikFit kwamen ze niet verder dan proberen met "iets" erin te gaan om het zand eruit te halen, een stofdoek ofzo :shock:

Maar volgens mij gaat dat niet passen...

Wat kan ik verder nog doen? Of moet ik die dingen gaan laten vervangen? (en ze dan goed beschermen tegen zand uiteraard!)

Kan ik (of mijn vriend) dat eventueel zelf doen?

Het zijn nogal wat vragen in een berichtje zie ik, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even de houder uit de auto monteren.

Dan de houder op zijn kop houden, dan valt het merendeel van het zand er al uit, en anders in combinatie met een stofzuiger aan de gang gaan.

Of als je een luchtpomp hebt om bv luchtbedden op te pompen, even de slang erop en pompen maar, blaas je de zooi er ook uit.

Om de volgende keer dit te voorkomen: even de zittingen omhoog, de houders platleggen en de zitting terug op zijn plaats, kan er ook niets meer invallen.

Succes

Philip

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...