michaelv Posted June 6, 2012 Posted June 6, 2012 Hallo mijn naam is Michael en woon in Almere. Ruim een jaar geleden bij de dealer geweest om te orienteren voor een andere auto. Toen werd mij gezegt dat de nieuwe rio uitkwam en een hit zou worden. Ik kreeg een brocure mee die geprint was en nog niet alle info bevatten die nu bekend zijn. Was er meteen weg van. Omdat ik veel kms rij zat ik te twijfelen tussen een diesel of benzine. Allebij in gereden en ze reden allebij lekker. Lang lopen twijfel maar aangezien er veranderingen aan komen met betrekking tot bpm en reiskosten die je zakelijk kan weg schrijven (ik heb eigen zaak). En mijn huidige auto mijn opel astra uit 2003 aardig wat onderhoud aankomt en ondertussen ook al bijna 153000 kms op staat, toch maar de knoop door gehakt. In Almere hadden ze super pack niet staan dus uitgeweken naar amsterdam. Tot nu toe goed geholpen en verwacht geen problemen in de toekomst. Als het goed is word mijn rio 5 juli geleverd. Om precies tezijn een kia rio 1.25 graphite superpack. Geen velgen zijn genomen, ga zelf tegen de tijd wanneer de banden beetje op zijn naar winterbanden en andere velgen met zomer banden, maar dat komt dan wel. Als hij er is volgen er vast en zeker fotos, niet dat hij anders is dan de rio`s die jullie hebben, maar blijft leuk he. Quote
Guest Warmentuuter Posted June 6, 2012 Posted June 6, 2012 Nu maar hopen dat het gauw 5 juli wordt. Alvast veel plezier toegewenst met de nieuwe Rio Quote
Recommended Posts