Verbruik KIA Ceed model 2013
Zijn er ook CEED rijders van het nieuwe type die vraagtekens zetten bij het verbruik? Ik rij sinds 2 weken een KIA Ceed dct automaat. Ik heb hem direct laten tunen (Piggyback) bij VTune in Huizen. Ik heb er inmiddels 3500 km opzitten en ben niet zo tevreden over het benzineverbruik. Met heel veel pijn en moeite kom ik niet verder dan 1 op 11 à 12 met een rustige rijstijl. Inmiddels contact opgenomen met VTune en die zeggen dat dat aan het motortype ligt (GDI). Zijn er gebruikers die hetzelfde verhaal hebben?
1 Comment
Recommended Comments