Kia EV9
2023->heden
Alles over de Kia EV9 vind je hier
5 topics in dit forum
-
- 1 antwoord
- 197 weergaven
Hello, Weet er soms iemand waarom de max dakbelasting maar 65kg is? Ik zou er een daktent op willen zetten. Maar erin slapen met 3 personen is meer dan 65kg. De tent op zich weegt al 60kg. Ik wil gerust wel 4 dragers zetten maar ja, als het onderstel het niet gaat houden...
Laatste antwoord door Marc Fellman, -
- 1 volger
- 0 antwoorden
- 341 weergaven
Goedendag, Mijn naam is Fred en heb een nieuwe EV9 besteld. Ik heb sinds een paar dagen mijn vin gekregen. Nu ben ik benieuwd of ik via deze vin de auto kan kan volgen vanaf productie, Bij sommige merken schijnt dat te kunnen. Het produceren van de auto schijnt een paar dagen te duren, dus misschien is hij wel klaar. Ik zou het leuk vinden om de auto te volgen en op welke boot hij gaat of misschien al wel staat. Ik heb al een paar keer geprobeerd om via eukon te kijken voor info maar dat lukt mij niet, is er misschien een link bekend waar ik op vin kan zoeken? Alvast bedankt voor de info
Laatste antwoord door Fred v Haasteren, -
- 1 antwoord
- 403 weergaven
Beste leden, Ik overweeg de aanschaf van de KIA EV9. Ik vind het een geweldige auto, die vanaf oktober bovendien als thuisbatterij gebruikt kan worden. Wat me echter wat zorgen baart, is de breedte. Ik ben gewend aan een Volvo XC90, die al niet klein is, maar de EV9 is nog eens ruim 12 cm breder Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die deze auto rijden. Vooral op het gebied van parkeren, zowel buiten als in parkeergarages, en het inrijden van parkeergarages, lijkt de breedte van de auto een serieuze uitdaging. Hoe ervaren jullie dit in de praktijk? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Laatste antwoord door Breeze, -
- 1 volger
- 1 antwoord
- 951 weergaven
van af nu dus kunt u ook alles delen en vragen over de nieuwe EV9
Laatste antwoord door Ferat, -
- 2 volgers
- 3 antwoorden
- 621 weergaven
Na kort nadenken toen ik de lijst van auto's zag waaruit ik mocht kiezen heb ik gekozen voor een Flare red EV9 AIR (RWD). Gisteren bij de Lease maatschappij besteld en nu afwachten hoe snel ik hem kan gaan rijden. De configurator heeft het over een levertijd van 2 tot 3 weken. Zou mooi zijn om hem voor de vakantie te kunnen rijden. Op dit moment met volle tevredenheid een e-Niro (MY20) rijder.
Laatste antwoord door Marc Fellman,