Jump to content

EV9 AIR RWD Flare red

Marc Fellman

Recommended Posts

Na kort nadenken toen ik de lijst van auto's zag waaruit ik mocht kiezen heb ik gekozen voor een Flare red EV9 AIR (RWD). Gisteren bij de Lease maatschappij besteld en nu afwachten hoe snel ik hem kan gaan rijden. De configurator heeft het over een levertijd van 2 tot 3 weken. Zou mooi zijn om hem voor de vakantie te kunnen rijden. Op dit moment met volle tevredenheid een e-Niro (MY20) rijder.

Ben erg benieuwd hoe je hem gaat vinden, we zien er hier graag een paar mooie foto's van, ik heb er 3 weken geleden even in gezeten en zag dat je 1 van de 2 rijen stoelen achterin 180gr kan draaien, het lijkt me een super auto voor een groot gezin en zeker om hem als taxi te gebruiken, voor als je nog maar met zijn tweeën bent vind ik hem persoonlijk wel echt veel te groot 🤔.

Zag deze week de nieuwe EV3 voorbij komen, dat zou een geschikt model voor mij kunnen zijn.😉

Als de EV5 al beschikbaar was dan was ik mogelijk niet naar de EV9 wezen kijken. Maar ja die pastte nog net binnen budget.

Was ook op zoek naar meer details van de AIR versie. Maar bijna alles wat er te vinden is is van minstens de AWD en bijna ook altijd de GT line. 

EV3 ziet er ook niet onaardig uit.

De auto wordt helaas pas in oktober (na de vakanties) geleverd. De levertijd van 2-3 weken is helaas niet van toepassing omdat men wil dat geleverd wordt na afloop van de leasetermijn van mijn e-Niro. Een elektrische inklapbare trekhaak die ik wel kon kiezen via de leasemaatschappij was helaas alsnog niet beschikbaar.