Hallo,
Sinds kort ben ik in het bezit van een kia carens van 2013. Ik heb een standaard audio systeem met navigatie etc... Ik heb wat problemen met het volume van de radio.telkens als.ik de auto start, gaat de commentaar een soort standaard hoogte. Helaas is die standaard hoogte keihard. Het is nogal storend. In het boekje en in het audiosysteem zelf kan ik niet echt wat vinden.. hopelijk weet iemand raad.