Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

jos16

Leden
  • Aantal Items

    114
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Algemeen

  • Geslacht
    Niet Opgegeven

Recente Bezoekers van dit Profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet getoond worden aan andere gebruikers.

jos16's Prestaties

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • First Post
  • Collaborator
  • Reacting Well
  • Conversation Starter
  • Week One Done

Recente Badges

11

Reputatie

  1. De ergernis inzake deze Kia ceed en de dealer is mega aan het worden. De dealer EN kia nederland laten me gewoon stikken. Van kia nederland hoor je helemaal niets, elke week vul ik contactformulier in, er word zo spoedig mogelijk contact opgenomen staat er dan. Dus niet, ze kunnen ze telefoonkosten natuurlijk niet betalen. En over de dealer maar te zwijgen, die weten ineens nergens meer van, oplichters lijken het wel. Ik heb nog nooit van mijn leven zo slechte service van een merk meegemaakt als bij de Kia, ik rij al ruim 35 jaar auto, heb er heel wat gehad, maar dit merk heeft de slechtste service uit de geschiedenis. Nooit maar dan ook nooit zal ik nog een Kia kopen of reclame maken voor dit merk en al zeker niet voor de dealer. Ik zal andere kanalen moeten gaan aanspreken om de problemen opgelost te krijgen, jammer dat het zo moet.
  2. Na vele jaren zeer tevreden in een Soul te hebben rondgereden hebben we eind 2015 een demo Kia Ceed SW gekocht bij een dealer. In eerste instantie beviel deze Ceed ons prima. Maar de storingen lopen op. Afgelopen winter een barst in de voorruit, ontstaan door kortsluiting in de voorruitverwarming, een nieuwe ruit erin, alleen de dealer had moeite om de sensoren op de ruit goed vast te krijgen, 4x voor terug moeten komen. Afgelopen weekend na autowassen zag ik weer dat er kortsluiting in de ruit was, vanmorgen naar de dealer en er komt weer een nieuwe voorruit in. Verder klaag ik al sinds dag 1 over een weigerende cruise control, dan doet het ding het wel dan totaal niet, na veel aandringen gaf de dealer toe dat dit vaker voorkomt en is er vanmorgen een nieuwe unit geplaatst, hopelijk is het probleem dan nu over. Verder weigert af en toe de centrale deurvergrendeling van binnenuit, usb aansluiting die soms weigert, beeld van de achteruitrijcamera dat niet klopt, laten we het maar niet hebben over het waardeloze niet werkende ISG systeem, spiegels die niet uitklappen. De dealer kan geen foutmeldingen vinden in het systeem dus gebeurt er niets, dit is dan dus de service van Kia, waardeloos. Met de Soul nooit problemen en met dit hok op wielen alleen maar gezeik, ik wilde dat we dit hok nooit waren tegen gekomen, rampenbak.
  3. Ik wil ook toch mijn verhaal kwijt mbt dit onderwerp. Ik ben namelijk vreselijk kwaad op Kia Nederland. Ik was ook bij de dealer in Zutphen. Deze verdwijnt dus om onduidelijke redenen. Ik wordt door Kia NL doorverwezen naar de dealer in Apeldoorn of Deventer. Deze dealer heeft mij in het verleden gewoon onbeschoft behandeld met inruil vorige auto (vestiging Apeldoorn). Ik heb vanaf december op de Kia site de aktie ingevuld: wat is uw Kia waard? Ik heb dit 4x ingevuld en nooit enig telefoontje terud gehad van de dealer in Deventer, hier werd naar verwezen namelijk. Ik heb dus onlangs een klachten email naar Kia NL gestuurd en jullie raden het al, iemand van Kia cq deze dealer zou contact opnemen met mij. Dus niet he, nog nooit enoig bericht mogen ontvangen, ik zit ook totaal niet op deze deler te wachten, maar gaat om principe, en Kia had en nieuwe auto aan mij kunnen verkopen, het interesseerd ze dus helemaal niets. Even vooreen beurtje naar Apeldoorn, heen en terug dikke 70 km, dacht van niet. En iemand die geen interesse toont in klanten mbt inruil mag naar de pomp lopen, zachtjes uitgedrukt dan. Dus KIa NL, jullie zijn echt heel slecht bezig, mijn volgende auto wordt dan beslist geen Kia meer (helaas). Zo ga je absoluut niet met klanten om.
  4. ALs ik tank en de auto staat niet helemaal waterpas bij de pomp gaat er ook minder in, dus zit de metr ook niet bovenin. VIndt ik wel lastig zo, als de auto wat scheef staat zomaar 10/15 liter minder kunnen tanken.
  5. De DRL zet je op + en -. Je start de auto, verlichting uit, en je trekt de stekker van de verlichting van de auto los. Dan de oranje draad van de drl in de polen van de stekker steken en kijken wanneer je drl gaat branden. Of je start de auto, doet de verlichting aan en steekt de oranje weer in de polen van de losse stekker en je kijkt wanneer je drl uitgaat. Wel ff goed checken of je de draad van het stadslicht pakt, beter 2x dubbel controleren dan 1x verkeerd aansluiten. Succes.
  6. jos16

    Schade aan velg

    Inderdaad, dit zijn geen prijzen meer, belachelijk gewoon. Ik zal eens gaan vragen bij carclean, ik had er de afgelopen week geen tijd voor maar ga er aankomende tijd achteraan.
  7. jos16

    Schade aan velg

    Bericht van Wheeltrim gehad. Reparatie kost 158 euro en dan moet de band nog van de velg en later er weer op en die kosten komen er ook nog bij. Een nieuwe velg is goedkoper dan repareren, maar voorlopig moet de schade maar ff blijven zitten.
  8. jos16

    Schade aan velg

    Ik dacht gisteren aan De Velgendokter in Uden. Maar heb ff zitten googlen en ga maar niet naar Uden toe, wat een nare negatieve berichten over dit bedrijf zeg. Nu foto opgestuurd naar Wheeltrim in Nijkerk. Afwachten maar weer.
  9. jos16

    Schade aan velg

    Ik ben zelf een uurtje voorzichtig ervoor gaan zitten met licht polijstpasta. De kleine krasjes zijn minder geworden maar de beschadiging en de diepe kras blijf je goed zien. Wel met een tandenstoker voorzichtig blanke lak op de schade gedaan. Nu maar eens gaan bellen wat een reparatie gaat kosten en of het er wel mooier op wordt, blijft lastig die gepolijste velgen.
  10. jos16

    Schade aan velg

    Ik kwam afgelopen tot de ontdekking dat er schade is aan een velg van onze Soul. Op het gepolijste deel zit een diepe kras en verder wat kleine maar diepe krassen. We hebben geen stoeprand of iets dergelijks gepakt, de auto is wel bij de dealer geweest voor onderhoud, maar deze zegt nergens van te weten. Maar wat is wijsheid, moet ik deze krassen laten zitten of is er een mogelijkheid om deze krassen weg te krijgen. Ik weet dat gepolijste velgen kwetsbaar zijn, ik heb er voorlopig wat blanke lak op gedaan.
  11. Vandaag heeft onze Soul zijn 1e beurt gehad. Geen bijzonderheden behalve dat het een behoorlijk vermogen kost tegenwoordig, kleine beurt voor bijna 200 euries, vind ik erg veel geld voor eigenlijk alleen ff olie verversen, maar ja, je moet wel voor de garantie anders deed ik het zelf. Verder eens gevraagd hoe het zit met de kia-site mbt de Soul. Er zijn op het moment alleen de Bass en Beat leverbaar, in afwachting van de nieuwe Soul. Nu ff iets naar onderen scrollen op de site en je kunt weer zien welke accessoires er zijn en wat deze kosten. Verhalen dat de Soul eruit zou gaan in Nederland verwees de dealer naar het rijk der fabelen.
  12. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Echt een hele mooie auto die Rio, goede kleur, stoere velgen. Bij ons in de buurt ook al een paar nieuwe Rio's zien rijden, prachtige auto. Veel plezier met de Rio en veilige kilometers maken.
  13. Ik moet deze maand toch naar de dealer voor de 1e beurt, dan ga ik wel ff babbelen met de verkoper. ALs de Soul op de weg retour is dan zal de 2e hands prijs ook wel zakken als een baksteen en hier zijn we als Soul-rijder natuurlijk niet blij mee. Heb je eindelijk een probleemloze auto gekocht van je laatste centen, krijg je dit weer.
  14. Ik wilde eens kijken naar wat accessoires voor onze SOul. Dus Op KIa.nl maar eens kijken wat er is en wat de kosten zijn. Wat schetst mijn verbazing, het model is weg, alleen de bass en beat staan er gezamenlijk op. Maar geen site meer met opties van trekhaak, velgen, styling en dergelijke. Je kunt alleen deze 2 types selecteren en dan wordt je doorverwezen naar een dealer aan het andere eind van dit land. Ligt dit aan mij of is Kia niet goed bezig???? Tellen de modellen van 2010 niet meer mee????? Of moet ik helemaal naar het buitenland om spullen te bestellen???
  15. jos16

    Kia Rio

    Wow, gave auto heb je gekocht. Ik vond de nieuwe Rio direct al schitterend, maar als ik de foto zie van je nieuwe aanwinst....echt gaaf. Goede kleur voor deze Rio, benieuwd naar je foto's als je de auto hebt. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en veilige kilometers maken.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...