Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

neho

Leden
  • Aantal Items

    51
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    4

neho heeft de dag voor het laatst gewonnen op 31 Oktober

neho had de meeste 'vind ik leuk' inhoud!

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Auto
    Kia e Niro DynamicPlusLine, oude model, gravity blue, wp, MY2022

Recente Bezoekers van dit Profiel

De recente bezoekers blok is uitgeschakeld en zal niet getoond worden aan andere gebruikers.

neho's Prestaties

Contributor

Contributor (5/14)

  • Conversation Starter
  • One Year In
  • One Month Later
  • Collaborator
  • Week One Done

Recente Badges

12

Reputatie

1

Community Antwoorden

  1. neho

    Even voorstellen

    Welkom en vele aangename kilometers met deze auto.
  2. ... mening... moet zijn: melding
  3. Sinds een paar dagen moet ik voortdurend opnieuw inloggen op de nieuwe Kia app. Ik heb dit gemeld aan Kia chat. Het antwoord was dat ik het infotainment systeem moest resetten. Dat heb ik gedaan. Maar nog steeds moet ik na een uur weer opnieuw inloggen. Bij de beoordelingen van de nieuwe Kia app op de App Store staan een aantal recensies waar ook mening wordt gemaakt van het ongewild uitloggen door de app. Kia maakt excuses en schrijft dat er hard gewerkt wordt aan een oplossing. Dus resetten was zinloos en had de chat moeten weten.
  4. Blijkbaar is het alleen een OTA-update tot nu toe.
  5. Op 16 augustus kreeg ik een melding dat een software update geïnstalleerd kon worden. Dat heb ik gedaan. De betreffende softwareversie kan ik niet terugvinden op de update site van Kia.
  6. Met een SD-kaart heb ik geen ervaring. Ik gebruik een USB-stick met 64GB geheugen. Dat werkt prima.
  7. neho

    OTA update stuck

    Vanmiddag kreeg ik na het uitzetten van de motor een melding dat er een update geïnstalleerd kon worden. Ik koos de optie direct installeren en het duurde hooguit 5 minuten. Zoals door anderen al gemeld, het is een software update en geen navigatie update.
  8. Heel veel succes met je Ioniq 5 en dank voor je bijdragen.
  9. Eind augustus is er een nieuwe navigatie en software update op de kia update site geplaatst.
  10. Ik moest vanochtend opnieuw inloggen. Daarna werkte de app zonder problemen.
  11. Vanochtend moest ik opnieuw inloggen op mijn Kia Connect app. Daarna leek alles normaal te werken. Na een paar ritten en drie keer gebruik van de app werkt alles nog steeds goed, geen melding van netwerkfout en alle gegevens zijn bijgewerkt. Moge het zo blijven!
  12. Met een gebogen paperclip geprikt in het gaatje naast de volumeknop van de audio. Ongeveer tien tellen ingedrukt gehouden. Als je begint met indrukken wordt het multimedia scherm zwart en na tien tellen verschijnt de tekst “Kia” en start het systeem op.
  13. Na een reset van het infotainment systeem krijg ik geen foutmelding meer en zijn alle gegevens bijgewerkt.
  14. Ook ik ervaar sinds vanmiddag dit probleem met de Kia Connect app: netwerkfout, foutmelding 997. Wel worden recente ritten weergegeven, het energieverbruik van vandaag maar de batterijstand is niet bijgewerkt. Blijkbaar is er toch enige connectie.
  15. Wellicht hier: https://update.kia.com/EU/NL/Main
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...