Ik had op 15 augustus mijn Sportage PHEV precies een maand in mijn bezit en had toen 1055 kilometer gereden, ik heb 7,23 liter benzine getankt (€ 14,45). De verbruikte stroom heb ik opgewekt via mijn eigen zonnepanelen.
Gereden bebouwde kom, B-wegen snelweg naar Amersfoort en terug naar Utrecht via snelweg toen weer via snelweg/B-weg terug naar Zeist. Alles op stroom. Thuisgekomen nog 3 km range op stroom met 25% accu. Langste range na opladen tot nu toe 62 KM. Meestal rond de 57 km. Ik ga nog verder kijken wat het verbruik doet. Morgen een lang weekend naar Keulen, dan probeer ik de automatische stand. Route via de Autobahn.
Ik ben hier erg tevreden mee.