Ga naar inhoud

HeinoKia

Leden
  • Aantal Items

    25
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

  • Dagen Gewonnen

    3

HeinoKia heeft de dag voor het laatst gewonnen op 22 April

HeinoKia had de meeste 'vind ik leuk' inhoud!

Over HeinoKia

  • Verjaardag 05-03-1970

Algemeen

  • Geslacht
    Man
  • Auto
    Kia NIRO EV (2023)

HeinoKia's Prestaties

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • Week One Done
  • Dedicated Bijzonder
  • Collaborator
  • First Post

Recente Badges

13

Reputatie

  1. Bij mij werkt het nu ook (voorlopig?) weer. Het zou wel plezierig zijn als Kia Connect wat hierover zou communiceren: wat is er precies aan de hand, hoe hebben ze het opgelost of hoe gaan ze het oplossen, etc.
  2. En de (inmiddels bekende) reactie vd helpdesk van Kia Connect: We hebben zojuist informatie ontvangen dat er een probleem lijkt te zijn met de sms-bezorging in Vodafone Nederland. Onze Vodafone-contactpersoon onderzoekt de situatie al samen met hen. Ik informeer je bij deze dat het probleem wordt onderzocht en zo snel mogelijk zal worden opgelost.
  3. Helaas, na 1 dag wederom een foutmelding:
  4. Misschien wel, ik blijf duimen …maar het belangrijkste is dat ze nu weten waar ze het probleem moeten zoeken en niet meer adviseren om zelf een reset uit te voeren… Dat heeft wel een tijdje geduurd overigens.
  5. Dus toch een Vodafone probleempje..
  6. Voorlopig geen problemen. De helpdesk kijkt nu blijkbaar weer naar het Vodafoon netwerk en de communicatie met de SIM in de auto. Misschien een modem probleem en niet direct een software dingetje.
  7. Bij mij werkt het weer, update van de helpdesk: Mijn collega's van het technisch support team geven aan dat zij kunnen zien dat je in staat was om het voertuig toe te voegen aan de app. Zij zagen echter ook dat de laatste afstandsbedieningen mislukten omdat de sms'jes de Head unit niet bereikten. Zij hebben Vodafone gevraagd om de SIM opnieuw toe te wijzen. Wij willen jou vragen om een harde reset van de head unit uit te voeren.De reset kan worden uitgevoerd door de reset knop met een paperclip in te drukken, de reset knop is aanwezig bij de volume knop van het toestel.
  8. Als ik gereden heb, doet alles het voor een paar uur. Ik heb helaas geen updates mogen ontvangen van de Kia Connect helpdesk.
  9. Gelukkig erkennen ze dat er een storing is. Nu hopen dat ze snel met een goede oplossing komen.
  10. @W en M Graag dit ook melden aan Kia Connect via https://cloud.eu.connect.kia.com/DesktopWebform_KiaConnectInApp?c=nl
  11. @Denholt Dat lijkt op hetzelfde probleem. Graag dit ook melden bij Kia Connect en de dealer. Hoe meer meldingen, hoe sneller ze dit erkennen als een structureel probleem en het goed gaan oppakken! Even simpel resetten helpt echt niet.
  12. Nog iemand met hetzelfde probleem:
  13. Kijk eens naar onderstaand topic: zo is het namelijk ook bij mij begonnen. Na het resetten van de SIM door de KIA Connect helpdesk, is mijn auto inmiddels wel connected, maar de verbinding is niet stabiel. Er zijn nu minimaal al 3 mensen (jij, @ElectricKia en ik - @HeinoKia) met een nieuwe Kia Niro EV en min of meer dezelfde problemen met de Kia Connect app.
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...