-
Aantal Items
111 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Evenementen
Blogs
Garage
Ideas
Alles dat geplaatst werd door Rio 41
-
hoi allen, Afgelopen zaterdag een clinic handmatig 5 stappenplan gevolgd bij carclean.nl Tevens aantal spullen gekocht. shampoo van PB Iron-X claykit van Mothers cleaner profesional polish van PB glaze White Diamond van PB wax natty's van PB Over een week of twee het 5 stappenplan uitvoeren zodat de Rio winterklaar is tevens worden dan de Phantoms verwisseld voor de winterwielen Rio 41
-
Hoi, Gisteren is tijdens de 15000 km beurt tevens mijn lederen stuurwiel vervangen. Aan de linkerkant was over een gedeelte van 10 cm de verf losgelaten Vooral bij warm weer kon je het er zo van af vegen. Er werd meteen een nieuw stuur besteld. Het nieuwe stuur voelt veel degelijker aan en is ook mooier van kleur. Mijn Rio is van dec 2011 en het oude stuur had een grijs/blauwe kleur Onder deze kleur was het stuur mooi antrciet grijs.(veel mooier ) Nu is het nieuwe stuur ook grijs/antreciet en ziet het er beter en er lijkt niet zo'n soort nep verflaag op te zitten Alles weer netjes opgelost en tevreden Rio 41
-
Hoi Rio Tom, Ik heb ook spotify op mijn smartphone. Hoe werkt dit dan via BT als ik een afspeellijst van spotify wil afspelen via de standaard radio Rio 41
-
Hoi, Vanmorgen nog even getest op helling van de dijk, het werkt Rio is uit dec 2011 Rio 41
-
Hoi, Ik heb toevallig afgelopen weekend de houders met reclame vervangen door gewone zwarte met een dun zwart randje. staat veel beter. De huidige schroefgaten passen precies nummerplaat in klikken en klaar Rio 41
-
Hoi allen, Ik had op dit forum gelezen dat er geen lakstiften voor de Kia Rio te bestellen waren. Nu moest de Rio afgelopen dinsdag naar de garage ivm CC update en heb toen bij de dealer gevraagd of er lakstiften waren voor de witte Rio. Volgens de dealer zijn ze er maar moesten wel besteld worden. Gisteren een berichtje ontvangen dat de stiften binnen waren. Vandaag opgehaald en voor de witte Rio staat er op het doosje een code E5004-21000UD KIA MOTORS GENUINE PARTS LAKSTIFT Twee stiften witte en blanke lak Weer perfect geregeld door mijn dealer waar ik zeer tevreden over ben Rio 41
-
Hoi allen, Vanmiddag is de update van de cc uitgevoerd en tevens de koplampen afgesteld. De lampen stonden teveel naar beneden. CC werkt nu perfect Rio 41
-
Hoi Cehen, Het verhaal klopt, ik ben afgelopen vrijdag onderweg naar carwash ANAC even langs dezelfde dealer gereden en kreeg hetzelfde te horen. Meteen een afspraak gemaakr en morgen is mijn Rio aan de beurt Rio 41
-
Hoi, Mijn Rio is van 9 dec 2011, tot op heden nog geen problemen met de velgen. Als ik iets constateer print ik dit topic wel uit voor de dealer/KiaNL Rio 41
-
hoi, Kunnen we erachter komen over welk serie(nr) het gaat. of wanneer deze geproduceerd zijn Staat het serienr in de velgen ( binnenzijde) Rio 41
-
Hoi Greensoft, Je tip opgevolgd en maar even de olie gecontroleerd, 9300 km gereden en peil staat exact op de F Dus niets verbruikt Rio 41
-
Hoi RB, Bij mijn Phantom wielen staat volgens mij aan de binnenkant 100 54.1 naaf 42 et waarde Rio 41
-
Hoi Remco en RB, Ik heb me vorige maand al aangemeld en ben aanwezig Rio 41
-
Hoi, ik rij ongeveer 15k per jaar dus valt wel mee ik denk dat ik wel elk jaar als extra het interieurfilter en motorreiniging laat uitvoeren. eerst maar eens achterhalen wat motorreiniging inhoud rio 41
-
hoi, Kleine beurt is toch 15000 km en wat is motorreiniging (een soort vloeistof in de motor) rio 41
-
Hoi Greensoft, Hopelijk minder frustratie bij het nieuwe merk en meer rijplezier. Is het Toyota geworden. En Greensoft toen ik bij je was ivm de gp thunder lampen hebben we onze auto's kunnen vergelijken en zoals je toen al constateerde rook mijn wagen nog als nieuw na 4 maanden en die van jou inderdaad heel muf Ik heb het draadje over de airco ook gevolgd en ik denk dat je het goed verwoorde , ik zou er ook gek van worden nogmaals veel plezier met je andere auto ik ben nog steeds tevreden met de Rio Rio 41
-
Hoi, Bij mij is nu de eerste Gp Thunder 7500 k na 7 maanden gesneuveld. Gelijk 2 nieuwe sets bij v Reeuwijk besteld. Tijdelijk de orginelen teruggeplaatst totdat de nieuwe binnen zijn. De orginelen zijn echt geen gezicht Rio
-
Hoi Remco, Als ze niet met een passende oplossing komen kan je altijd een rechtbijstandverzekering inschakelen ( als je deze hebt) ik heb een complete rechtsbijstandverzekering voor alles ( wonen, verkeer , werk enz) Gelukkig hebben mijn velgen nog niets , maar als het zover komt dienen ze het netjes op te lossen, lukt dat niet dan via de andere weg. Rio 41
-
hoi, Je mag indardaad verwachten dat de lak van een velg langer meegaat dan 6 mnd. Als blijkt dat al de corosie begint op de scherpe kanten dan heeft dit niets met steenslag te maken. Midden op het vlak van de velg kan steenslag zijn. De velgen zijn orginele KIA accesoires en daar zit gewoon garantie op We hebben ook nog het consumentenrecht Rio 41
-
Hoi, Vandaag alle zwarte kunstofdelen en raamrubbers behandeld met Poorboys Trim Restorer. Na een half jaar was dit wel nodig, Wat een verschil staat weer mooi bij de witte Rio. Gril en gedeelte waar mistlamp in zit met een kwastje gedaan al het andere met een Poorboys World - Microfiber Applicator Nu even een aantal weken herhalen zodat alles goed gevoed is Rio 41
-
Hoi, op de site van carclean.nl en dan het forum. daar staat zoveel info op Rio 41
-
hoi, wordt dan denk ik een terugroep aktie van Kia volgens mij binnen europa standaard 2 jaar garantie en als consument mag je verwachten dat een laklaag van een velg langer meegaat dan een 1/2 jaar Rio 41
-
Hoi, Volgens mij kan je deze niet naar voren schuiven zoals bij een superpack de armsteun in mijn Rio is wel naar voren te schuiven Rio 41
-
Hoi Remco, Nee ik bedoel dat bij het plaatsen van de moeren de wielsleutel/pneumatische sleutel ( er is maar heel weinig speling) de randen minimaal beschadigd zijn ( in de ronding) En dat na verloop van tijd dmv vocht/vervuilind dit is ontstaan Wat is eigenlijk de garantie op deze velgen Rio 41
-
Hoi, wat wel opvalt bij de foto's van Christian-h en Remco-me dat de beschadigingen bij het gedeelte van de moeren zit. Kan toeval zijn maar ik denk dat daar beschadigingen onstaan zijn dmv de eigen wielsleutel of in de garage met de pneumatische sleutel Rio 41