Jump to content

ook even voostellen

Recommended Posts

Hoi ik ben Frank,

en via een nogal vreemde manier kom ik bij een Kia terecht! Ca. 4 weken geleden hebben ze mijn Vito gestolen en moest onverhoopt voor een andere auto gaan kijken/zoeken. Ik ben in het Limburgse een beetje naar alle merken gaan kijken, en zo ook bij kia in Nuth. Hier kwam een prettig gesprek tot stand en er werd mij aangeboden om met een Sorento proef te rijden. Zo gezegd zo gedaan.

dit beviel mij en het vrouwtje zo goed dat we besloten voor een Sorento te gaan. wij wonen in België en daar is diesel even duur al benzine voor wat betreft wegen belasting. dus het moest een diesel worden.

ik moet eerlijk bekennen dat ik helemaal niet van de modellen op de hoogte was en mij (nu nog) steeds vergis met de Sportage en de Sorento.

we vonden er een bij Leuven ( B) een zwarte Sorento met grijze bumpers en een EX en zo gezegd een exclusitive.

Er zit ook veel op zoals leer, schuif-kantel dak/auto-airco/ inklapbare spiegels/ stoelverwarming/ elektrische bediening stoel voor. En daarnaast ingebouwd een achteruit rij camera en parktronic! Vol zat zou ik zo zeggen.

Ik ben nu na 1 week zo een 600 km verder en ben vol lof over mijn Sorento. En heb totaal geen opmerkingen al op een lampje vervangen na over de auto. Groetjes Frank.

@Besiland,

Heel veel succes met je Sorento. Mooie auto.

Hoop dat je er lang plezier aan mag beleven en veel veilige kilometers.

Als het mogelijk is graag foto's, vinden ze leuk hier op dit forum.

Grtz.

Specialmade