Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Is er eigenlijk iemand die deze kleur auto gekocht heeft, overwogen heeft of zelfs gezien heeft?

Kia-Rio-kleuren-yellow-nv2.jpg?20110901T1201328671

Ik heb mijn vriendin hier namelijk op "ge-veto-d", zijn vond hem serieus leuk en dacht, het is een kleur die niet zoveel mensen kiezen. :P

Geplaatst

In het begin leuk.

Maar denk dat je hem gauw zat bent.

Die trendy kleuren zijn vaak zo snel ouderwets.

Geplaatst

@RioTom: Die verkoop je niet snel :D Maar wel slim om er andere velgen onder te zetten, misschien verkoopt dat beter :)

@kris88: toen wij onze proefrit maakte zei de dealer dat hij niet wilde dat iemand die kleur bestelde want als hij hem ooit terugkreeg als inruil kwam hij er nooit meer van af.

@Derrek: Ouderwets wordt weer nieuwerwets :D vond caramel yellow ook een slechte naam omdat ik het eerder brons vind... heeft niets met yellow te maken

Geplaatst

Ik vind de kleur speciaal, maar zal niet mijn kleur zijn.

Ik vind hem net wat te oranje.

hup holland hup oranje was leuker geweest :P
Geplaatst

hup holland hup oranje was leuker geweest :P

Lol, het zal toch niet 2-0?

Heb met mijn moeder een weddenschap:

Zij komt mijn huis schoon maken als Nederland door gaat, en als ze niet doorgaan moet ik de hele week koffie komen zetten... hmmm

Geplaatst

ik zeg maar zo: koffiepads, filter of espresso?

ik blijf hoop houden (tegen beter weten in)

Geplaatst

Nee goede koffie, ik heb een hobby dat is koken en koffie zetten, ik kan het vrij goed;

kijk deze heb ik zelf gemaakt;

Cappuccino Hazelnoot;

PA107265.jpg

En een normale;

IMG_2954.jpg

Heb hier ook een goede machine thuis staan, wij zijn beetje koffie freaks.

Geplaatst

Mooie bakken koffie, net zelf een amaretto koffie op (350 ml lungo, 100 ml amaretto en slagroom... was wel een beetje zwaar qua alcohol...)

Wat voor machine?

Ben je ook een Barista? Dat is namelijk echt geniaal... zo ja kom ik koffie bij je doen :D

https://www.google.n...xJYjd8gPswqWVCw

Geplaatst

@kris88: toen wij onze proefrit maakte zei de dealer dat hij niet wilde dat iemand die kleur bestelde want als hij hem ooit terugkreeg als inruil kwam hij er nooit meer van af.

Ruil je hem toch ergens anders in als je er genoeg van hebt of zie ik dat verkeerd?

Geplaatst

Ruil je hem toch ergens anders in als je er genoeg van hebt of zie ik dat verkeerd?

ja, maar stel dat je door zelf die kleur te kiezen je de auto niet particulier kan verkopen of uiteindelijk minder krijgt bij eventuele inruil
Geplaatst

@MiNi0101

Dan zal ik er vele jaren die komen plezier van hebben.

jij hebt gelukkig een rooie :)
Geplaatst

Mooie bakken koffie, net zelf een amaretto koffie op (350 ml lungo, 100 ml amaretto en slagroom... was wel een beetje zwaar qua alcohol...)

Wat voor machine?

Ben je ook een Barista? Dat is namelijk echt geniaal... zo ja kom ik koffie bij je doen :D

https://www.google.n...xJYjd8gPswqWVCw

Klinkt heerlijk zo'n Ameretto koffie die heb ik zelf nooit gemaakt.

Wij hebben de Philips Saeco Intelia HD8752.

Wij hebben variant waarbij je de opwarmstang ook gewoon hebt zoals in een barista, daar kun je hand cappuccino's mee maken, krijg je heerlijke romige melk.

Maar hij kan ook volautomatisch cappuccino maken, ook heerlijk maar met de hand krijg je het toch lekkerder.

Geplaatst

Wij hebben de Philips Saeco Intelia HD8752.

Wij hebben zo'n Nespresso Lattissima Satin Chrome (DeLonghi), ook lekker cappucino, latte, lungo en espresso... en ook lekker makkelijk...

maar ik doelde meer op het tekeningetjes maken in je koffieschuim :) dat is zo geweldig!

Geplaatst

Wij hebben zo'n Nespresso Lattissima Satin Chrome (DeLonghi), ook lekker cappucino, latte, lungo en espresso... en ook lekker makkelijk...

maar ik doelde meer op het tekeningetjes maken in je koffieschuim :) dat is zo geweldig!

Ik kan een takje maken en een hartje..

Geplaatst

@MiNi0101

Die kleur past goed bij mijn leeftijd en was het snelst leverbaar. VERKOCHT

broekkie :P
Geplaatst

Ik kan een takje maken en een hartje..

zal je dat hartje toch de hele week moeten maken voor je moeder :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...