Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen ik ben Chris moorman en sinds een maand of twee in bezit van een kia spotage uit 2007 2ltr.

Maar nu heb ik een klein probleemtje nu met de regen van heden morgen komt het water bij mijn voeten naar binnen :? nu hoorde ik dat het een verstopt slangetje kan zijn, zou iemand mij daar iets meer over kunnen vertellen waar dat slangetje precies zit en wat ik moet doen

ik hoop dat iemand het weet

Met vriendelijke groet,

Chris

Posted

Welkom Chris,

onder de voorruit (aan de buitenkant) zit een goot.

Daar waar altijd veel blad en rotzooi van de natuur ligt.

Op (ik dacht) 2 punten wordt dat water via een slangetje naar de onderkant van de auto gebracht.

Kan dus zijn dat 1 of allebei die slangetjes vol (verstopt) zit met die rommel.

Wellicht is dat het probleem.

Met vriendelijke groet, Wim

Posted

Hoi Wim,

Bedankt voor het antwoord.

Ik heb gisteren even geken maar ik kon geen slangetje vinden ??? zijn die wel makkelijk te zien dan en de goot zag er ook erg schoon uit?

Weet u waar ik ze kan vinden.

Alvast bedankt ,

Chris

Posted

Chris,

ik lees net dit bericht pas...... dus ik zal morgen eens kijken (fotoos?)

En je dan berichten. Aangezien niemand iets weet................ vreemd!

Groet Wim.

Posted

De SP2 rijders zijn hier helaas niet meer zo actief, zo lijkt het.

Maar Wim kan Chris er vast door heen sleuren :wink:

Posted
De SP2 rijders zijn hier helaas niet meer zo actief, zo lijkt het. Maar Wim kan Chris er vast door heen sleuren :wink:

Toch gek ik zie er heel veel van rijden

Chris, ik lees net dit bericht pas...... dus ik zal morgen eens kijken (fotoos?) En je dan berichten. Aangezien niemand iets weet................ vreemd! Groet Wim.

Als je dat wil doen graag ben erg benieuwd :-P

Posted

Hallo Chris,

Heb net even gekeken naar die gaatjes.......... maar op/in het bovenste schot zitten 2 kleine gaatjes en 2 groten bij de ruitenwisser.

Daaronder zit weer een bak (waar onder andere) de ruitenwissermotor gehuisvest is.

Dus als je dan wilt kijken of daar nog iets verstopt zit en/of een rubberen afdichting ontbreekt zal die even los moeten.

Dat klusje mag je zelf uitvoeren. Want die ga ik hier nu even niet uitvoeren.

Maar ergens moeten er in die bak wel afvoergaten zitten, anders loopt bij iedereen de boel over!

Groet.

post-5019-0-67147000-1340221034_thumb.jpg post-5019-0-87458000-1340221045_thumb.jpg

Posted

De SP2 rijders zijn hier helaas niet meer zo actief, zo lijkt het.

Maar Wim kan Chris er vast door heen sleuren :wink:

Haha, ik denk dat alle (voormalige SP2) rijders hun karretje ingeruild hebben voor de SP3 :online2long:

"Leg je toeter maar in de la..........." oeps ander topic. :P

Posted
Hallo Chris, Heb net even gekeken naar die gaatjes.......... maar op/in het bovenste schot zitten 2 kleine gaatjes en 2 groten bij de ruitenwisser. Daaronder zit weer een bak (waar onder andere) de ruitenwissermotor gehuisvest is. Dus als je dan wilt kijken of daar nog iets verstopt zit en/of een rubberen afdichting ontbreekt zal die even los moeten. Dat klusje mag je zelf uitvoeren. Want die ga ik hier nu even niet uitvoeren. Maar ergens moeten er in die bak wel afvoergaten zitten, anders loopt bij iedereen de boel over! Groet. post-5019-0-67147000-1340221034_thumb.jpg post-5019-0-87458000-1340221045_thumb.jpg
Thanks ik ga kijken als het lukt hoor je het wel Groet
  • 3 weeks later...
Posted

Zo ik weet eindelijk wat er is.

Mijn voorruit zit los en daarom loopt het water naar binnen.

Wordt nu opgelost en dan hoop ik dat we geen natte voeten meer krijgen :D

Posted
Tja voorruit los......... wie denkt daaraan :online2long: Mooi voor je dat dit wel eens de oplossing kan zijn.

Vandaag gaat het gebeuren en er valt genoeg regen :? om te zien of hij daarna nog lekt. Ik denk het niet het raam zat wel erg los.

Het enige wat we nu moeten afwachten of er geen roest achter zit en het is vrijdag de 13e dus maar hopen dat mijn raam nu niet stuk gaat :no:

zodra ik weet of het heeft geholpen post ik weer .

gr.

• Like 1