JohanRoijakkers Posted June 21, 2012 Posted June 21, 2012 Hallo, Vandaag eindelijk mijn Kia Picanto kunnen gaan halen. Het is een Witte 1.2 ISG met comfort pakket geworden. Aangezien ik de auto "online" heb besteld moest ik hem in Almere gaan halen. Dus direct een ritje van 225 km voor de boeg om naar huis te komen (Brunssum). Had al eens proef gereden in een 1.0, maar ben toch blij dat ik de 1.2 heb genomen. Heeft toch net ff dat extra beetje pit (vooral met airco aan handig) Vorige auto : Mercedes Benz W124 300E Automaat (belastingvrij, maar wel verbruik van 1:8 ....) Boordcomputer geeft aan 5,3L/100km, maar eerst maar eens de eerste tankbeurt afwachten hahahaha Grtz Johan Quote
Specialmade Posted June 21, 2012 Posted June 21, 2012 @JohanRoijakkers, Allereerst welkom op dit forum. Mooie auto hoor z'n 3-deurs versie. Meteen al wat kilometers op de teller kunnen zetten van de dealer naar huis. Veel succes met je nieuwe bolide en veel veilige kilometers. Grtz. Specialmade Quote
bruintjebeer1111 Posted June 21, 2012 Posted June 21, 2012 Veel plezier. Wij moeten nog ff wachten op onze Rio. Gr eric en cindy Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk Quote
anke2304 Posted June 27, 2012 Posted June 27, 2012 veel rij plezier met je niewe pica , en veilige kilometers!! Quote
Recommended Posts