magnumx Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Sinds gisteren wordt mijn rechter achter wiel veel warmer dan de rest en het stink naar verbrand plastic. Weet iemand wat dit kan zijn? En vast zittende rem of kapotte lager? Gr, Rob Quote
Rio-man Posted January 7, 2008 Posted January 7, 2008 Ik zou inderdaad even kijken naar je remmen, zowel je handrem als je normale remmen. Een lager z?u theoretisch gezien ook nog wel kunnen, maar lijkt me minder waarschijnlijk. Quote
edwinkru Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Hoi, Kijk ook maar eens naar je remklauw, deze kunnen door vervuiling wel eens vast gaan zitten, en dus tegen de schijf aan drukken en warm tot zeer warm worden . Zelfs zo warm dat kunstof en soms zelfs lm velgen spontaan kunnen ondbranden Quote
Hans Bom Posted January 14, 2008 Posted January 14, 2008 Even onder de auto kruipen. Bij mij bleef de handrem er iets opstaan. Deze gangbaar gemaakt. Rechtsachter zit een verdeler (aansluiting) deze even los draaien en invetten. 10 minuten werk en alles gaat weer soepel. Quote
magnumx Posted January 24, 2008 Author Posted January 24, 2008 Bedankt voor de tip!! En hij doet t weer. Quote
Recommended Posts