Johnboy Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Hallo allen, Als nieuw lid, een binnenkort eigenaar van een nieuwe Kia Rio 1.2 superpack, wilde me ik even voorstellen. Mijn naam is John , woonachtig in het altijd bosrijke en soms wat saaie ede. Na mijn vakantie ( 27 Augustus) mag ik (onze ) nieuwe Kia ophalen. Ik heb in mijn leven al heel wat merken gereden, maar Kia word de eerste. Op dit moment rijd ik nog een peugeot 307 sw van 2007. Bij de dealer (Braber in Ede) stonden alle kleuren, maar toch gekozen voor een witte incl. de 17 inch velgen. In het verleden ook al eens lid geweest van de 206 gti forum, waarbij toendertijd wel wat heb geknutseld aan m,n GTI. Dit was ik op dit moment met de Rio nog niet van plan, alhoewel ik al wel wat leuke koplampen en een striping voorbij zag komen, dus je weet nooit. In ieder geval veel lezen, en leren van andermans ervaringen. Groet John, alias Johnboy Quote
Smart Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heel veel plezier en veilige km's toegewenst! Foto's worden hier gevroten, dus doe er je voordeel mee.... Quote
bigwade Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Foto's worden hier gevroten, dus doe er je voordeel mee.... t'is een witte grondverf........ Quote
Smart Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Ik heb wederom een opname voor je geregeld BW......! Quote
bigwade Geplaatst 22 Juni, 2012 Geplaatst 22 Juni, 2012 Ik heb wederom een opname voor je geregeld BW......! Hebben ze daar wel warm water ? Quote
Johnboy Geplaatst 23 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 23 Juni, 2012 t'is een witte grondverf........ Zonder grondverf geen lakverf... 1 Quote
Remko .me Geplaatst 23 Juni, 2012 Geplaatst 23 Juni, 2012 Meneer Bigwade heeft zelfs in mijn auto gezeten.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.