Marcel-sorento Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Hoi allemaal. Ik zoek hoofdsteun hoezen met b.v. het logo van kia of Sorento er op. De reden is dat ik een dvd speler + schermen in de hoofdsteunen heb en die zou ik toch erg graag aan het oog willen onttrekken . Wie kan mij helpen? Quote
Rio-man Posted January 8, 2008 Posted January 8, 2008 Bij mij weten bestaan deze niet. In ieder geval niet specifiek van Kia. Je kunt langs halfords gaan, waar ze van die volledige pakketten hebben voor stoelen, bank en hoofdsteun. EDIT: je kunt ze natuurlijk ook laten maken, maar dat kost een lieve duit. Quote
xurf4xs Posted January 9, 2008 Posted January 9, 2008 Of je koopt een set (of deelset) stoelhoezen met kopsteun hoezen, en laat deze borduren met een tekst of logo. Precies zo als men op petjes logo's kan borduren, kan men dat ook op elke andere stof. Kosten zijn nihil ! (van het borduren dan) Quote
Recommended Posts