Marcodevriezzz Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 Beste lezers, Ik ben niet tevreden over de achterspeakers van mijn nieuwe Rio. Ik ben naar mijn dealer geweest om te kijken wat de opties zijn voor andere achterspeakers, maar vanuit KIA konden zij mij, op een subwoofer na (€ 310,- incl inbouwen) niets aanbieden. De verkoper gaf aan dat ik wellicht bij een speciaalzaak kan kijken voor bv Pioneer speakers. Volgens hem is de achterkantpaneel makkelijk er af te halen en is het een kwestie van plug -n- play. Heeft er iemand tips hierover? Is het inderdaad zo makkelijk om deze te vervangen en nog belangrijker: wat zijn goede speakers? Ik ben benieuwd naar jullie reacties! Groet, Marco Quote
Remko .me Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 er is hier al een topic over, lees daar even en stel dan je vragen. Quote
Marcodevriezzz Posted June 25, 2012 Author Posted June 25, 2012 er is hier al een topic over, lees daar even en stel dan je vragen. Je hebt gelijk Remko. Weet jij of ik deze topic kan verwijderen? Quote
Remko .me Posted June 25, 2012 Posted June 25, 2012 Kan niet maar is niet erg hoor, welkom hier!! Hoop dat je je weg kunt vinden! We zijn hier tenslotte om elkaar te helpen Quote
cees Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 graag oplossingen en ideën hoe ik mijn nieuwe speakers in de voor en achter deuren kan voorzien van een bescherm kapje voor vocht (Druppels) (jbl gto 638 ) Quote
RB- Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 vragen over audio graag in het juiste forum kees.. Quote
Rio-010 Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 Juiste Topic: http://www.kiaclub.nl/topic/8680-audio-installatie-kia-rio/ Dan kan er gelijk een slotje op dit topic Quote
cees Posted October 26, 2012 Posted October 26, 2012 ik dacht rio speakers dus vandaar welk forum ? sorry Quote
Recommended Posts