Jump to content
Onderdelenshop24.com

Folie op raamstijlen

Recommended Posts

Guest Motormuis
Posted

Goedemorgen beste sportage 3 genieters,

Sinds gisteren rij ik dan eindelijk ook in mijn niewe Sportage 3 1.6 GDI Superpack. En ik moet zeggen wat een genot. Komens weekend ga ik me eens op mijn gemak buigen over de handleidingen . Maar nu even naar de topic.

Toen ik gisteren thuis nog eens lekker stond genieten viel het mij op dat er een zwart folie op de raamlijsten zat. Kortom mijn lakkleur( Dark gun metal) hield bij de raamlijsten op. Ik heb dus stieken eronder gekeken en daar zit dus gewoon de de orginele lak onder gelukkig . Vervolgens heb ik de folie erafgehaald.

Ik heb hierop de dealer gebeld en hem dit verteld . Die reageerde of hij water zag branden ...... :) Dit was ze nooit opgevallen en hebben deze folie nog nooit verwijderd. Ze kwamen met de volgende verklaring.

Kia plakt deze folie over de lak als er privacy glas in zit om de raampartij groter te laten lijken ???????? (das wat als je een witte hebt :))

Maar nu vraag ik me af : Hebben zij gelijk en ben ik te voorbarig geweest of gelooft deze dealer in sprookjes ???????

Wie helpt mij uit mijn droom !

Guest Motormuis
Posted

foto's?

Beste bigwade fotos heb ik niet voorradig op dit moment helaas maar onder de folie kwam gewoon de orginele kleur tevoor schijn .

Guest Motormuis
Posted

Beste bigwade fotos heb ik niet voorradig op dit moment helaas maar onder de folie kwam gewoon de orginele kleur tevoor schijn .

Maar ik heb inmiddels al contact gehad met de bekende dealer uit Breda :) en rij daar komende week even langs . Peterrrr al zovast bedankt voor de service

Posted

Motormuis, bedoel je de horizontale lijst onder aan de ramen of de verticale lijsten tussen de portieren in? De horizontale behoren een chromen strip te hebben,de verticale zijn inderdaad zwart en dat hoort zo (al dan niet met matte folie gedaan of gespoten) .

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Guest Motormuis
Posted

Graag gedaan, enne... niet meer doen hé ;)

Thx voor de service . Inmiddels is het "probleem"opgelost . Maar teruggaan naar die dealer nooit meer ! Op verzoek van die dealer moest ik daar maar niet meer terugkomen . Nou ja zeg . Kom voortaan voor alles wel gewoon naar Breda waar je wel op de juiste wijze geholpen wordt. !