chris Posted January 9, 2008 Share Posted January 9, 2008 goedendag bij deze wil ik doorgeven dat ik door middel van een e-mail een klacht heb ingediend bij kia nederland betreffende de kia club in de mail heb ik ondermeer gevraagd of een organisatie als kia zich wel wil associeren met een stel prutsers als nu momenteel het geval is. zo snel als ik een retourmail heb zal ik deze meteen publiceren op deze pagina,hopend dat het bepaalde personen eens wakker schud. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Bom Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Dat is lekker gemakkelijk een klacht sturen! Waarom meld je je niet aan om te helpen bij de club. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rio-man Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Dat is lekker gemakkelijk een klacht sturen! Waarom meld je je niet aan om te helpen bij de club. Niet iedereen heeft tijd om in het bestuur van een club te gaan zitten. Je moet realiseren dat dat veel tijd kost. En als je je aanmeld bij een club, en betaalt gewoon netjes je contributie, dan m?g je toch wel verwachten dat het een en ander gewoon goed geregeld is. Of niet soms? Daar hoef je echt niet meteen in het bestuur voor te stappen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tazteam Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Ik heb even de moeite genomen om met Chris te bellen, een paar dagen geleden al. Dan weet je binnen enkele seconden waar de schoen wringt, en is simpel op te lossen. Ook heb ik Chris verteld dat Kia Club Nederland NIETS met Kia Nederland te maken heeft, hooguit dat ze samen het merk Kia behartigen. Chris verlangt niet veel voor zijn contributie, maar wenst er wel IETS voor terug. Dat er net als in dit geval harde woorden gebruikt worden, is enigzins wel begrijpelijk. Kijk ook even onder: http://www.kiaclub.nl/forum/viewtopic.php?t=1131 Maar het belangrijkste: als de leden iets vragen aan het bestuur/commissie, geef dan ook een antwoord, en probeer er samen uit te komen. Jammer dat ik die taak in deze maar op mij heb genomen, als ex-commissielid, gemiste kans van KCN. Philip Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Ik heb mij afzijdig gehouden van de onstane ophef. Maar ik vind het op zich wel terecht om een mail te sturen naar KIA. KIA is namelijk sponsor van de Kia Club en heeft inderdaad zijn naam er dus aan verbonden. Dus het is opzich helemaal niet zo raar om een sponsor melding te doen van mistoestanden e.d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Two Plugs Posted January 18, 2008 Share Posted January 18, 2008 Ik heb mij afzijdig gehouden van de onstane ophef. Maar ik vind het op zich wel terecht om een mail te sturen naar KIA. KIA is namelijk sponsor van de Kia Club en heeft inderdaad zijn naam er dus aan verbonden.Dus het is op zich helemaal niet zo raar om een sponsor melding te doen van mis toestanden e.d. Tja... Ik heb nu een paar postings gelezen over 'misstanden' en juist die uitdrukking bezorgt me een buitengewoon onplezierig gevoel. Ik kan me overigens prima vinden in de reacties van Hans Bom en Phillip 'Tazzteam'. De dood doener dat 'niet iedereen tijd heeft' is absoluut niet steekhoudend. Als je geen tijd hebt, wordt je ook geen lid van een club. Maar: als je je aanmeld en je krijgt geen reply, dan is dat een slordige move (oeps, das een Daihatsu...) van de organisatie. Je moet je actieve leden koesteren! Overigens kreeg ik na mijn aanbod om in 2006 de Drentherit te organiseren vrijwel direct een reactie van Andr? en hebben we constructief over de organisatie kunnen communiceren. Ook die ene klacht van een deelnemer die dacht dat we hem zouden gaan bezighouden met een groepspuzzlerit i.p.v. een individuele tour is keurig door Andr? en mij afgehandeld. Maar misstanden, kom op zeg. Misstanden noem ik een bestuurder die er met de clubkas vandoor gaat, of de vereniging opzettelijk schade toebrengt. Ik vind dusdanige uitlatingen een behoorlijke aantijging en om dan ook nog eens als een gepest schooljongetje naar de hoofdmeester te rennen vind ik echt een minachting voor de organisatie, hoe fout deze ook is geweest. Jammer, en totaal niet nodig. Andr? heeft inmiddels gereageerd en in zijn reactie lees ik de frustratie die je als bestuur moet ondergaan. Los van het feit dat dingen idd anders georaniseerd / geregeld hadden kunnen worden vind ik het jammer als een club op deze manier aan zijn einde moet komen... want alle reacties laten (hoe negatief ook) duidelijk zien dat de leden zich w?l betrokken voelen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Bom Posted January 19, 2008 Share Posted January 19, 2008 Bernard, mooie woorden heb je in het bovenstaande berichtje. Volgens mij zou jij het ook goed doen in de politiek! We kijken hoe het verder gaat met de club. Jammer dat er mensen zijn die er zo over denken, maar dat is de trend de laatste jaren, niet alleen bij ons, maar bij de meeste club's en verengingen. Een handje vol mensen die de kar trekken, en de rest staat met de armen over elkaar lans de lijn. Maar laten we er maar over op houden. Las in een andere topic dat je de club gaat verlaten, jammer. Hoe ga je dat doen in de 500, pas jij er wel in, of heb je de voorstoelen eruit gehaald! Het ga je goed, en wie weet . . . tot . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts