mavi86 Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Hallo allemaal, toen ik net thuis kwam zag ik dat waar ik gereden had er een spoor van water of iets anders nats te zien was. Bij het openen van de motorkap zag ik het volgende. heeft iemand een idee wat dit kan zijn? het is overigens wel gewoon doorzichtig dus geen olie iig Quote
mavi86 Posted July 6, 2012 Author Posted July 6, 2012 Hmm dat zou kunnen. Ik heb hiervoor nooit airco gehad Quote
xtra40 Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 ik denk dat het smelt water is van een van je airco leidingen die daar lopen die dikke lijding met die dikke bult eraan is in elk geval van je airco zal niet van de condensor zijn want die word warm Quote
bruintjebeer1111 Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Hoi, Wij hebben dat ook ik ga vanuit dat van de airco is. Gr Eric en Cindy Quote
xtra40 Posted July 6, 2012 Posted July 6, 2012 Nee hoor zo lang het niet gekleurd is of heel erg zoet ruikt of proeft Dan heb je wel koelwater lekage Heb het bij mij nog niet geconstateerd maar zal het eens in de gaten houden En zien waar het echt vandaan komt Quote
Recommended Posts