jburgers Posted July 10, 2012 Posted July 10, 2012 Beste lezer, Wij zijn voor mijn vrouw aan het kijken voor een nieuwe auto. Ons oog is gevallen op de Picanto 5 deurs met Super pack. Nu heb ik op de 3 deurs het leuke uitlaat sierstuk gezien, maar zag ik ook dat de bumper anders is. Is er iemand die het dubbele sierstuk onder zijn 5 deurs heeft, of weet of de 3 deurs bumper op een 5 deurs past? Alvast bedankt voor de reactie. Groeten Jeroen Quote
BaBaCC Posted July 11, 2012 Posted July 11, 2012 Dat is wel een hele dure oplossing om een uitlaatsierstuk met dubbele pijp te krijgen!! Kijk eens op de site van CityBugParts en/of andere aanbieders van uitlaatsierstukken! BaBaCC Quote
jburgers Posted July 11, 2012 Author Posted July 11, 2012 is idd een dure oplossing. ben daarom ook benieuwd of er leden zijn die deze onder de 5 deurs Quote
Kia2811 Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Dit is pas vet onder de Pica http://alturl.com/5hpwy2811Foto was niet de bedoeling klik up de url Quote
BaBaCC Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 Zoooooooooo joh..........................dat is zeker "vet". Heel mooi hoor!!! BaBaCC Quote
jburgers Posted July 18, 2012 Author Posted July 18, 2012 ziet er idd vet uit. inmiddels is de picanto 5 deurs besteld, maar eerst maar zonder sierstuk. Quote
rash Posted July 19, 2012 Posted July 19, 2012 Voor mensen die erover denken om deze accessoire uitlaatsierstuk voor de 5-deurs te laten monteren... NIET DOEN! Ik had 't idee dat het er strak uit zou zien, net als bijv die van de 3-deurs. Vooral voor dat geld! Maar toen hij er eenmaal onder zat, had ik hem 5 minuten later ook meteen weer laten DE-monteren. Het ziet er echt niet uit. Je uitlaat lijkt door het sierstuk veel te laag te hangen onder je auto. Alsof je uitlaat gewoon loshangt, zo laag. Dit komt ook mede door de schuine achterbumper van de 5-deurs (iets wat de 3-deurs niet heeft). (Jammer dat ik er geen foto's van heb genomen, stom van mij.) Het is die 119,00 Euries iig echt niet waard. Als ie 19,00 Euries was had ik 'em alsnog laten de-monteren. En er wordt overigens een tipje van je uitlaat afgezaagd om hem te kunnen monteren! Snap echt niet hoe KIA zo'n accessoire aanbiedt en dan ook nog eens voor dat geld! Echt een schande. (Ps. Vind het wel netjes van m'n dealer dat ze hem meteen hebben gedemonteerd zonder moeilijk te doen!) Quote
jburgers Posted July 19, 2012 Author Posted July 19, 2012 hier was ik dus al bang voor en ben nu blij dat ik dit niet gedaan heb. goed om dit met elkaar te delen. Quote
dncnb Posted July 20, 2012 Posted July 20, 2012 Voor mensen die erover denken om deze accessoire uitlaatsierstuk voor de 5-deurs te laten monteren... NIET DOEN! toevallig vanmorgen een 5-deurs zien rijden en vond het er wel netjes uitzien. Zou natuurlijk kunnen dat het niet het originele sierstuk was. Quote
Recommended Posts