Jump to content

Recommended Posts

Posted

Beste lezer,

Wij zijn voor mijn vrouw aan het kijken voor een nieuwe auto. Ons oog is gevallen op de Picanto 5 deurs met Super pack. Nu heb ik op de 3 deurs het leuke uitlaat sierstuk gezien, maar zag ik ook dat de bumper anders is. Is er iemand die het dubbele sierstuk onder zijn 5 deurs heeft, of weet of de 3 deurs bumper op een 5 deurs past?

Alvast bedankt voor de reactie.

Groeten Jeroen

Posted

Dat is wel een hele dure oplossing om een uitlaatsierstuk met dubbele pijp te krijgen!!

Kijk eens op de site van CityBugParts en/of andere aanbieders van uitlaatsierstukken!

BaBaCC

Posted

Zoooooooooo joh..........................dat is zeker "vet".

Heel mooi hoor!!!

BaBaCC

Posted

Voor mensen die erover denken om deze accessoire uitlaatsierstuk voor de 5-deurs te laten monteren... NIET DOEN!

Ik had 't idee dat het er strak uit zou zien, net als bijv die van de 3-deurs. Vooral voor dat geld!

Maar toen hij er eenmaal onder zat, had ik hem 5 minuten later ook meteen weer laten DE-monteren.

Het ziet er echt niet uit. Je uitlaat lijkt door het sierstuk veel te laag te hangen onder je auto. Alsof je uitlaat gewoon loshangt, zo laag.

Dit komt ook mede door de schuine achterbumper van de 5-deurs (iets wat de 3-deurs niet heeft).

(Jammer dat ik er geen foto's van heb genomen, stom van mij.)

Het is die 119,00 Euries iig echt niet waard. Als ie 19,00 Euries was had ik 'em alsnog laten de-monteren.

En er wordt overigens een tipje van je uitlaat afgezaagd om hem te kunnen monteren!

Snap echt niet hoe KIA zo'n accessoire aanbiedt en dan ook nog eens voor dat geld! Echt een schande.

(Ps. Vind het wel netjes van m'n dealer dat ze hem meteen hebben gedemonteerd zonder moeilijk te doen!)

Posted

Voor mensen die erover denken om deze accessoire uitlaatsierstuk voor de 5-deurs te laten monteren... NIET DOEN!

toevallig vanmorgen een 5-deurs zien rijden en vond het er wel netjes uitzien. Zou natuurlijk kunnen dat het niet het originele sierstuk was.