Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

RB's White Rio Project. Update: Velg gespoten

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag gaat ik de kofferbak eens een beetje opknappen, was al die losse rommel zat, heb wat kistjes gemaakt! Foto's zullen volgen!

• Like 1
Geplaatst

Gisteren de orginele usb/aux aansluiting gedemonteerd, wordt toch niet gebruikt! Dus netjes een voltmeter gemonteerd op de plek. Meteen 2 5mm led kopje gemaakt zodat er nu het bakje er onder nu mooi verlicht wordt.

Tevens subtiele led kopjes gemaakt in de zeil panelen bij de voeten. Geven mu een netten witte gloed in het donker.

Geplaatst

Ja komen er aan, uploaden via telefoon is altijd kut dus motf wachten tot ik weer op pc zit

Geplaatst

Nou ik zit dan op de pc hoor!! Komen ze!!

image2.jpeg

image3.jpeg

image4.jpeg

aux aanwezig

image5.jpeg

aux wegg

image6.jpeg

Printplaatje er in

image7.jpeg

Hier de ledjes aan de onderzeide van het bakje

image8.jpeg

image9.jpeg

het zijn wel mindere kwaliteit foto's maar wel fotos!!!! ik ben er erg tevreden mee :D

Owja de ledjes bij de voeten!

foto's vergeten haha

Geplaatst

Gebruik ik inderdaad niet, heb andere head unit..

En geen tijd voor andere accu hoor.. Nu kan ik teminste zien wat me accu spanning is... Nogal handig voor als me woofer vol open sstaat.. dan loopt die namelijk terug en komt die onder de 12 vind me versterker dat niet leuk :-)

Geplaatst

Ik heb ook een andere HU maar die aansluitingen daar zijn in tact gebleven. waar heb je nu je Ipod/usb/aux zitten dan? Dashboard kastje?

Uit interesse welke HU heb je? Zie t al Pioneer avh 5200bt ;)

voor je frontlip:

http://www.koreanautoimports.com/store/product_info.php?cPath=30_589&products_id=9786&osCsid=a74e052575ca0b1e1f5c02004e020c47 (met dank aan de kia pimpmasters via facebook ;)) Ik vind het niks maar wellicht iets voor jou.

Geplaatst

Gebruik eigenlijk alleen usb en dvd, maar die voorlip is ook niet mijn ding idd, komt nog wel een x. Thnx voor de positieve reactie

Geplaatst

Dat is dus die andere Rio met Comfort Pack die rondrijdt (reed) in Nederland!

Nu ben ik weer koos :cry:

Geplaatst

Ik hem comfort plus! Maar wat heeft dit met t topic te maken :P

• 2 weken later...
Geplaatst

Weer een update, eigenlijk 3

-Cruize control

-led achteruitrij verlichting in de bumper

2x midden 1x links 1x rechts, cree leds

-2x cree leds in de kofferbak

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...