Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Er is een update voor de full map navigatie van de Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zelf heb ik de navigatie niet, maar ik kwam onderstaande op MijnKia tegen en vond de info nog niet op dit Forum dus deel dit maar even:

https://www.mijnkia.nl/default_mijnkia.aspx?cp=home

Vanaf juli 2012 is er een software update beschikbaar voor de originele Full Map navigatie. Deze update bevat o.a.:

* een verbetering van de werking van de voice commando's

* verbeteringen aan de software

* bluetooth update

U kunt deze software makkelijk zelf downloaden en installeren. Om deze installatie te kunnen uitvoeren heeft u een lege USB stick nodig van minimaal 1GB.

In deze handleiding kunt u stap voor stap lezen welke stappen er uitgevoerd dienen te worden.

• Administrators
Geplaatst

ik kom steeds niet op mijnkia.nl.

kia al gebeld daar probeerde iemand het ook en hee.... daar lukte het ook niet, nog even geduld dan maar...

Geplaatst

Hoi jeroen even mailen duurt even maar dan wordt er een account voor je gemaakt heeft bij mij geholpen misschien dat het iets voor de kcg is?

Jammer dat dit nog niet is opgelost misschien het beheer er iets aan kan doen.

Geplaatst

Ook ik heb deze melding in "Mijn KIA" binnengekregen.

Vandaag binnengehaald , op een stick gezet en geinstalleerd.

Met een klein half uurtje was het gepiept.

Of het ook merkbaar resultaat heeft moet ik nog ondervinden

Geplaatst

Na zelf ondervonden problemen met het inloggen op MijnKia.nl, heb ik Kia veertien dagen geleden per mail benaderd. Vandaag mocht ik

een mail terugontvangen dat ik moest inloggen met mailadres en meldcode..... Duh! Dat wisten we nog niet!

Ik heb meteen een bericht terug gestuurd en gevraagd om een degelijk antwoord. Ook aangegeven dat wij in september a.s. met de

directie in overleg zitten en dit punt daar aan de orde willen stellen (even afhankelijk van alle de te bespreken agendapunten natuurlijk).

Geplaatst

@ Smart,

Ik had ook problemen met inloggen. Mail gestuurd, en 1-2 weken later eindelijk bericht dat ik moest inloggen met email en meldcode. Ik had idd ook een no-shit? reactie...

Ik gebruik Chrome als browser, daarbij werkt(e) het inloggen niet! Dus IE geprobeerd, en daarbij werkte het.

Mail terug gestuurd (nog geen reactie op gehad) dat Chrome niet werkte. Inmiddels werkt het inloggen met chrome wel.

Geplaatst

Ik heb IE als browser.....heeft nooit goed gewerkt.

Geplaatst

Ik heb IE als browser.....heeft nooit goed gewerkt.

Begin is met Chrome of Safari of Firefox... :P

Maar jouw probleem is bekend iets bij KIA NL... ik heb al 3 keer gemaild... laatste keer is het gefixt bij mij.. maar nu werkt hij weer niet lol

Geplaatst

vandaag ook de update uitgevoerd tijdens een ritje van 200km.

Wat mij het eerste opviel is dat ze de spraakbegeleiding van de inbouw navigatie hebben verbeterd.

Wanneer het miepje wat te vertellen heeft hoor ik nu WEL muziek op de achtergrond. (eerst was het helemaal gemuted)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...