pexxx Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Ik zie in het Rio forum dat er een update voor de navigatie is: http://www.kiaclub.nl/topic/10239-mijnkianl-software-update-full-map-navigatie-systeem/ Deze gaat van versie 5.1.3 naar versie 6.1.4 Ik heb in jauari de kaartupdate aangeschaft. Deze kaartupdate zorgt er voor dat je versie 5.1.3 op je systeem krijgt. Is deze update ook voor de Cee'd beschikbaar? Zo ja, wat is er nieuw / aangepast? Quote
HobbyRobby Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 In mijnkia.nl wordt er bij de cee'd geen melding van gemaakt... Quote
Smart Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Betreft geen Navteq (navigatie) update, maar een software update van het LG systeem. Quote
pexxx Geplaatst 17 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 17 Juli, 2012 Betreft geen Navteq (navigatie) update, maar een software update van het LG systeem. Klopt, versienummer van de kaartdatabase is gelijk. Daarom hoop ik dat deze software ook voor de Cee'd op MijnKia komt. Quote
Smart Geplaatst 17 Juli, 2012 Geplaatst 17 Juli, 2012 Deze software update is juist bedoeld voor de Cee'd, Venga, Sportage 3 en ik meen ook de Sorento. Dus deze kun je gewoon downloaden hoor! Quote
pexxx Geplaatst 18 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Juli, 2012 Deze software update is juist bedoeld voor de Cee'd, Venga, Sportage 3 en ik meen ook de Sorento. Dus deze kun je gewoon downloaden hoor! Gedaan en geinstalleerd. Bedankt voor de link. Zijn er ergens release notes met de aanpassingen te vinden? Quote
Smart Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Graag gedaan. Naar mijn weten zijn er geen release notes e.d. ergens als naslagwerk opgeslagen. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Dit stond op mij Kia: Vanaf juli 2012 is er een software update beschikbaar voor de originele Full Map navigatie. Deze update bevat o.a.: * een verbetering van de werking van de voice commando's * verbeteringen aan de software * bluetooth update U kunt deze software makkelijk zelf downloaden en installeren. Om deze installatie te kunnen uitvoeren heeft u een lege USB stick nodig van minimaal 1GB. In deze handleiding kunt u stap voor stap lezen welke stappen er uitgevoerd dienen te worden. Download Software Update Quote
HobbyRobby Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 In mijn mijnkia zie ik dat bericht niet. Vreemd, wordt zeker bij Cee'd eigenaren niet getoond. Ik zal hem via jouw link downloaden.. Quote
pexxx Geplaatst 19 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 19 Juli, 2012 In mijn mijnkia zie ik dat bericht niet. Vreemd, wordt zeker bij Cee'd eigenaren niet getoond. Ik zal hem via jouw link downloaden.. Ik zag 'm ook niet. Ik denk dat voor een geregistreerde Cee'd gebruiker deze pagina nit op komt. Quote
MadWim Geplaatst 22 Juli, 2012 Geplaatst 22 Juli, 2012 Als digibeet zou ik graag willen weten hoe je een update van een 1GB USB stick in het nav. systeem krijgt?! Het betreft een Navteq syst. in een CEED 2012. Dank voor jullie bijdrage(n). PS. In mijn nav. systeem kan ik in mijn straat de huisnummers die beginnen met 18. en 19, niet invoeren! Ligt de oorzaak in de software? Wat moet ik doen? Quote
pexxx Geplaatst 22 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 22 Juli, 2012 Als digibeet zou ik graag willen weten hoe je een update van een 1GB USB stick in het nav. systeem krijgt?! Het betreft een Navteq syst. in een CEED 2012. Dank voor jullie bijdrage(n). PS. In mijn nav. systeem kan ik in mijn straat de huisnummers die beginnen met 18. en 19, niet invoeren! Ligt de oorzaak in de software? Wat moet ik doen? Handleiding: http://media.kia.nl/mijnkia/navigatie/Software_update_full_map_navigatie_juli_2012.pdf Quote
HobbyRobby Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 PS. In mijn nav. systeem kan ik in mijn straat de huisnummers die beginnen met 18. en 19, niet invoeren! Ligt de oorzaak in de software? Wat moet ik doen? Dat kan inderdaad een softwareprobleem zijn, of de kaartversie kent deze nummers niet omdat ze te nieuw zijn (sommige kaartgegevens lopen wel 2 jaar achter). Aangezien het in je eigen straat is zou ik gewoon een lager nummer invoeren, ik denk dat je daar zelf de weg verder wel weet Quote
MadWim Geplaatst 23 Juli, 2012 Geplaatst 23 Juli, 2012 @senior lid: Nummers beginnend met 16, 17 enz. worden wel geaccepteerd. Ik zal eens experimenteren met een ander adres en daar de nummers 18x 19x enz. invoeren. Mijn straat bestaat zo'n 78 jaar! Quote
HobbyRobby Geplaatst 24 Juli, 2012 Geplaatst 24 Juli, 2012 In sommige versies kon je geen straatnamen die beginnen met een T invoeren, als er ook straten waren met 't ervoor ('t Steegje etc). Dat is nu wel opgelost. Sommige nummers kan ik inderdaad ook niet invoeren, omdat de software vindt dat die blijkbaar niet bestaan. Verschilt per straat. Quote
Thedoctor Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Beste leden, Ik heb een Cee'd en had graag de update gedaan, doch ik krijg bij het openen van de link dat de pagina niet kan worden weergegeven. Ik ben van België. Groetjes Steven Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 14 Augustus, 2012 Geplaatst 14 Augustus, 2012 Beste leden, Ik heb een Cee'd en had graag de update gedaan, doch ik krijg bij het openen van de link dat de pagina niet kan worden weergegeven. Ik ben van België. Groetjes Steven Steven, De pagina gaat op dit moment ook niet via "mijn Kia" open. (error 404) Dus ik zou het op een later tijdstip nog even proberen. Of even langs de Kia dealer. Quote
Thedoctor Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Het lukt nog steeds niet. Iemand een ander oplossing? Dealer is duur. Grtz Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 17 Augustus, 2012 Geplaatst 17 Augustus, 2012 Het lukt nog steeds niet. Iemand een ander oplossing? Dealer is duur. Grtz Duur??? de software update is gratis. (doen ze eventueel met de servicebeurt. Nieuwe kaarten dat is 169 euro. (dat is duur ) Maar misschien heeft er iemand nog de update op een usb stick staan wat kan worden gemaild Quote
JSA Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 volgens de dealer duurt zon software update ruim een 1 tot 1,5 uur als je dat bij de garage laat doen. klopt dat? een kaartupdate kost 169 euro lees ik hierboven?? en krijg je deze dan op een usb stick of is deze slechts eenmalig te installeren? Quote
Smart Geplaatst 27 Augustus, 2012 Geplaatst 27 Augustus, 2012 De software update is van Kia/LG en is normaal gesproken gratis. Deze kan op een USB stick gezet worden. De navigatie update van Navteq kost zoals gezegd € 169,00 en is voor éénmalig gebruik ná aanschaf. Quote
ceeder Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 Is er per jaar een vast tijdstip dat de nieuwe navigatie-kaarten uitkomen??? Quote
rightone Geplaatst 8 September, 2012 Geplaatst 8 September, 2012 volgens de dealer zou het meestal in september zijn dus deze maand denk ik.... Quote
ceeder Geplaatst 11 September, 2012 Geplaatst 11 September, 2012 Dank je voor het antwoord, ik wacht af...... Quote
HobbyRobby Geplaatst 12 September, 2012 Geplaatst 12 September, 2012 USB stick, te gebruiken op slechts 1 systeem (door activeringscode). Je kunt hem op hetzelfde systeem wel vaker draaien... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.