Kia Roland Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Ik ben vandaag bij mijn dealer geweest, omdat ik volgende week uiteindelijk de nieuwe Rio kan gaan halen. (besteld in maart) Rio 1.4 comfort Super pack Plus pack Navigation Pack Had tevens een vraagje over de lichtsensor gesteld aan de dealer, of deze dus in te stellen was voor het niveau wanneer ze aanspringen. Nee was dus het antwoord dat gaat niet. Wat mogelijk wel een optie is, om met een licht getinte plakband o.i.d. de sensor een beetje te helpen, zodat het lijkt dat het al donkerder is. Of een soort raamfolie, die je over die sensor plaatst, dan hou je in feite de sensor beetje voor de gek, maar gaan je lampen eerder aan. Afhankelijk van de donkerheid die je er nog overheen plakt, zal dit het resultaat geven. Ik denk dat heel licht donker al voldoende zou zijn. Maar nu mijn vraag: Weet iemand waar die lichtsensor zit (met zekerheid). Is het wel die bol in het midden, of zit dit bij de spiegel bovenaan..? Want je moet daarvoor dus wel erbij kunnen komen, om hier iets extra's overheen te doen. Iemand een foto van de lichtsensor..? Groeten Roland,..... Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juli, 2012 Geplaatst 19 Juli, 2012 Klopt het is die bol op je dachbord achter je spiegel is je regen sensor En je sensor voor je automatische raam ontwaseming Gooi er maar eens iets overheen dan zie je dat je licht aanspringt Quote
Kia Roland Geplaatst 20 Juli, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Juli, 2012 Xtra40..., Ik heb mijn auto pas volgende week, dus kan nog niet kijken hoe het eruit ziet, maar ben hier en daar al aan het kijken..., heb zin om de nieuwe auto op te halen en te voorzien van diverse..... Dus als ik jou goed begrijp zit er bij de spiegel een bol, die eigenlijk alles regelt, de verlichting, regen, ontwaseming?? Het is niet zo dat de regen ergens anders zit ?? Heb jij al ervaring ermee om deze te demonteren, of enig idee hoe dit gaat..? anders kunnen we en de mensen die dus vinden dat de lampen te laat aan gaan hiermee spelen. Gr. Roland Quote
xtra40 Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Midden op het dachbord zit een bolletje heb nog niet gedemonteerd Maar dat lijkt me niet als te moeilijk En achter je binnen spiegel zit ook een kapje daar zit die van de kachel en de Regen sensor gemonteerd als je je auto ophaald zie je meteen wat ik bedoel Ik zal me er binnenkort wel eens in gaan verdiepen Quote
dijk48 Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 In dit Topic is al veel besproken over de sensoren. Op de foto zie je de gedemonteerde lichtsensor (en niet de condenssensor zoals onder de foto staat). Achter de spiegel zit de regen- en condenssensor. Quote
alexx-61 Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Het bolletje kan je niet missen Alvast heel veel plezier met de Rio http://www.marketing...es/bolletje.jpg Quote
logan Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 Welke type Rio heeft die 12V power outlet achter de auto light sensor? Quote
coolman_kk Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 In mijn land hebben we 3 niveaus van apparatuur - L, LX, EX. De 12V stopcontact is alleen in de EX als standaard. We hebben veel extra's standaard dat je het niet hebt. Ik weet niet waarom! In my country we have 3 levels of equipment - L, LX, EX. The 12V power outlet is only in EX as standard. We have many extras as standard that you do not have it. I don't know why! Quote
Remko .me Geplaatst 20 Juli, 2012 Geplaatst 20 Juli, 2012 ik denk dat dit met BPM te maken heeft.... Quote
blackviper Geplaatst 24 Juli, 2012 Geplaatst 24 Juli, 2012 die ex heeft ook stuurverwarming en stoelverwarming standaard geloof ik zou wel chill zijn Verder nog tweeters ook.. Je kan t zien op kia.com Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.