Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Misschien is dit onderwerp al eens behandeld maar kon het niet terug vinden.

Elke keer voor dat ik onze auto start staat er change tyres in de display.

Nu is mijn vrouw vandaag naar de dealer geweest (ik zit in het buitenland voor mijn werk)

voor een update van de cruisecontrol. Die werkt nu fantastisch, hier gelijk gevraagd waarom die melding

gegeven wordt.

Volgens de dealer waren het sensoren die aangaven dat de banden versleten

zouden zijn, maar dit zijn nog de originele banden alleen op een andere velg.

Banden hebben nu 12.000 km gedraaid vanaf Oktober 2011

Hij vertelde er gelijk bij dat dit een gevalletje was dat buiten de garantie zou vallen!

Als het de sensoren zouden zijn.

Nu gaan ze volgende week woensdag eerst eens kijken wat het zou kunnen zijn.

Meer mensen toevallig met het zelfde probleem?

We houden u op de hoogte.

Geplaatst

Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat je dit in kon stellen in je boordcomputer(of de dealer kan het instellen), bij jou staat hij dus op 12.000KM ingesteld.

Moet je even je boekje nalezen staat het ook vast in. een auto kan niet zien wanneer je banden versleten zijn vermoed ik dus zal het wel op aantal KM werken.

zou de dealer toch zeker moeten weten lijkt mij...

Geplaatst

Ja idd bij mij stond dat ook aan, heb ik ook uitgezet.

Wat een bagger dealer heb jij zeg sjonge jonge.. ik vind het echt ronduit belachelijk dat zoiets wordt gezegd.

Geplaatst

Ja jongens produckt kennis van somige dealers is echt 0

Maar om dan metern maar even te aan zeggen dat er een senor stuk is

En dt het geen garantie is ???

Heel erg hard naar een andere dealer gaan zoeken zou ik zeggen

Als of er een sensor is die dat kan zien hahahahah mooi broodje aap ben benieuwd of hij het zelf

Wel geloofd zijn eigen verhaal

Geplaatst

Zou ik maar doen Theo anders is straks jou sensor ook stuk

Net als je garantie

ja en deze banden zitten er net 2000 km onder als het aan blijft staan zou ik na 7000km al weer nieuwe moeten hebben hahahaah dacht het niet he

maar wat ik me nou af vraag wat zit er nou wel in de garantie ? een sensor zou stuk gaan binnen een jaar dat is dan toch nog garantie ?????

Geplaatst

dat ze dan ook serieus er nog naar gaan kijken...zou wel helemaal om je rot te lachen zijn als je als monteur die auto krijgt en je weet wel hoe het zit ( mag ik toch aannemen dat elke monteur dit weet bij kia ) dan ben je in 2 sec klaar. Terug naar de baas: zo opgelost... staat die wel raar te kijken.

Blijkt dan ook geen goeie dealer te zijn als ze dit nu pas voor het eerst hebben, dan hebben ze er weinig verkocht of iedereen die er 1 heeft gekocht had het zelf al gevonden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...