snellejelle1985 Geplaatst 3 Augustus, 2012 Geplaatst 3 Augustus, 2012 Ja hoor weet ik zeker was bij me Opel. En nee niet de v-snaar... Het gebeurde bij het starten deed niets meer... Heb deze week me anwb lidmaatschap op gezegd. Want volgende week staat me kia klaar. Dus geen anwb nodig... 2811 yep! die ligt er bij een opeltje binnen een uurtje weer op geweldige auto's om te sleutelen zijn dat! Quote
Gast mjpw79 Geplaatst 11 Augustus, 2012 Geplaatst 11 Augustus, 2012 waar vind ik die Thermoschakelaar nou? gr Marcel Quote
xtra40 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Geplaatst 13 Augustus, 2012 Normaal gesproken onder in de radiateur beetje aan de zijkant kan niet echt missenis dat ding met draad er aan Quote
maurogijo Geplaatst 4 September, 2012 Geplaatst 4 September, 2012 de garage heeft mijn fan gerepareerd en twee zekeringen vervangen de kosten 74 euro valt nog mee gelukkig tot nu toe nog geen problemen met warm worden als de fan weer kapot gaat dan moet er een nieuwe in en dat gaat me 450 euro kosten das ff wat minder allemaal bedankt voor het mee denken Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.