Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dag allen!

Momenteel is de Corsa van mijn vrouw echt op... en gisteren stond er dus een bezoek aan de Kia dealer op de agenda, morgen gevolgd door een proefrit.

We willen gaan voor een Picanto 5 drs 1.0 comfortpack.

Heb al gelezen dat ik de Waxoyl van de offerte ga laten halen :wink:

Kleur is nog even discussie; we kunnen gaan voor signal red, black of cafe mocha. Zelf voorkeur voor zwart... wat zouden jullie doen??

Al deze kleuren binnen 2 weken leverbaar...

En volgend jaar gaat de V70 de deur uit en wordt vervangen door hopelijk :-) een mooie gebruikte sportage x-clusive uit 2010... maar dat zien we dan wel weer :P

Geplaatst

Hallo Robbedoez

Welkom hier op het Forum

en sterkte met uitkiezen

ik zou gaan voor een blauwe maar dat is dus persoonlijk alle kleuren zijn eigenlijk mooi

en als ikhet goed begrijp word het een kia straatje bij je voor de deur nu dus een picanto

en straks misschien nog een mooie Sportage

waxoyl heb ik wel maar niet voor betaald maar als je zelf een poetser bent bespaar je je weer €195

en daar kan je best wel een hoop poets spullen voor halen

Geplaatst

Op donkere kleuren en vooral zwart zie je alles aan vuil en rood is verkleuringsvatbaar na enige jaren , als jij of je partner niet zulke "wassers" zijn zou ik ook voor bovenstaande kleur gaan

Geplaatst

Vind die kleur zo moeilijk... Heeft ze nog niet staan, alleen n zwarte en zowel bij mocha als rood wil ik m eigenlijk t liefst even in t echt zien. De kleur kan het namelijk ook nèt niet zijn...

Geplaatst

Klopt maar dan nog kan je bedrogen uitkomen

Wij hadden naar de weny brouwn gekeken en vonden het kortgezegt spuig lelijk

En nu zagen we hem buitenstaan en zijden wow dat had een mooie kleur geweest

Niet wetende dat dat dus die kleur was die we eerst zo lelijk vonden

Hahahhaha hoe vreemd kan het lopen dus weer een tip waar je niets mee kan :wink:

Maar welke kleur je ook neemt het blijft een mooie wagen

• Like 1
Geplaatst

Tot onze grote verrassing (omdat we m zagen rijden en m erg mooi vonden :-) ). Is het... Een witte geworden. Model komt, vind ik, erg mooi uit in deze kleur.

Overigens was het blijkbaar lastig een auto zonder waxoyl te krijgen... Deze komen blijkbaar 'voorbehandeld'? bij de onze dealer en nou ging ie op zoek naar een auto bij een collega welke niet voorbehandeld was...?

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wel een hele mooie kleur de Cafe Mocha. (met een zwarte en een witte poets je je helemaal gek)

En Robbedoez als de waxoil er op zit zou prima zijn maar niet op de rekening laten zetten.

Geplaatst

Overigens was het blijkbaar lastig een auto zonder waxoyl te krijgen... Deze komen blijkbaar 'voorbehandeld'? bij de onze dealer en nou ging ie op zoek naar een auto bij een collega welke niet voorbehandeld was...?

Broodje Aap verhaal.

Laat de dealer de waxoyl er maar lekker afhalen, haha!

Geplaatst

Wel een hele mooie kleur de Cafe Mocha. (met een zwarte en een witte poets je je helemaal gek)

En Robbedoez als de waxoil er op zit zou prima zijn maar niet op de rekening laten zetten.

Dan wordt t poetsen want zoals je kunt lezen is t een witte geworden :)

Maar je ziet m vast wel n keer voorbij komen want Bergen ligt natuurlijk precies tussen warmetuut en heiloo... :)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Veel plezier alvast met de witte Picanto.

En laat Ruud van Autoplaza maar wat moeite doen. :-)

• 4 weken later...
Geplaatst

En volgend jaar gaat de V70 de deur uit en wordt vervangen door hopelijk :-) een mooie gebruikte sportage x-clusive uit 2010... maar dat zien we dan wel weer :P

Grappig..... nog een V70-rijder die een Sportage overweegt.....zoals ik schreef...het sturen van de sportage (in nog niet geupdate vorm) is het enige minpunt, verder een heel mooi 'ding'.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Grappig..... nog een V70-rijder die een Sportage overweegt.....zoals ik schreef...het sturen van de sportage (in nog niet geupdate vorm) is het enige minpunt, verder een heel mooi 'ding'.

Ja die Sportage gaat knagen aan je.

Drie maandjes staat ie voor je deur :-) :-) :-) :-)

Er zijn er ook vele die geen last hebben van de besturing door een update of door het land te wijzigingen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...