AJ Mol Posted January 16, 2005 Posted January 16, 2005 Beste leden, Het afgelopen jaar is het niet altijd goed gegaan met het uitreiken van de pasjes. Voor ons was dit ook nieuw en we hebben dit enigzins onderschat. We hopen dit voor 2005 beter te organiseren. Binnenkort wordt de ledenlijst bijgewerkt op de website. Het zou mogelijk kunnen zijn dat aan u een ander lidmaatschapsnummer is toegekend, dan u heeft gehad. Excuses hiervoor. In 2005 krijgt iedereen weer een nieuw pasje. Uiteraard alleen als men het lidmaatschap verlengd en betaald. In ieder geval krijgen leden een pasje, die zich vanaf de "Second Dutch Kia Event" hebben aangemeld. Het bestuur
AJ Mol Posted January 19, 2005 Author Posted January 19, 2005 De ledenlijst is weer in zijn geheel bijgewerkt op de website. Vele van jullie hebben daarom gevraagd. In de toekomst zullen wij de ledenlijst weer regelmatig bij houden. De ledenlijst is momenteel bijgewerkt tot en met 16 januari. Mocht er toch nog iets niet kloppen of zijn er wijzigingen. Geef ze dan aan ons door. Zijn er nog vragen, schroom dan niet om ze te stellen. Het emailadres is info@kiaclub.nl Na betaling van de lidmaatschapskosten en dat loopt tot eind februari, delen wij de nieuwe pasjes weer uit. Dit zal onder andere al gebeuren op de ledenvergadering, welke plaats zal vinden eind februari. Definitieve datum volgt nog. Leden die dan niet betaald hebben worden van de lijst verwijderd.
michel-463 Posted March 13, 2005 Posted March 13, 2005 Wanneer worden de nieuwe pasjes opgestuurd dan ???? Tot op heden nog niets ontvangen. Grt michel
AJ Mol Posted March 13, 2005 Author Posted March 13, 2005 Michel, We zijn er druk mee bezig. De leden van vorig jaar betalen wat laat. Daardoor is onze actie ook wat vertraagd. Leden die zich opgegeven hebben voor 20 maart krijgen daar hun pasje. De andere leden krijgen hem binnenkort opgestuurd.
michel-463 Posted March 13, 2005 Posted March 13, 2005 Nou dan krijg ik hem volgende week wel geweldig. Grt michel
Centurion Posted March 19, 2005 Posted March 19, 2005 Beste leden, Alle pasjes van de leden die reeds hebben betaald zijn nu klaar. Voor degene die morgen 20 maart in Nijmegen zijn krijgen daar hun pasje uitgerijkt. Alle anderen zullen per post worden verstuurd. Groeten, Jos Velleman Evenementenmedewerker
xurf4xs Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 In 2004 heb ik me aangemeld voor de Kia Club, tijdens de opening van de Kia dealer in Amsterdam. Helaas heb ik daarna niets, of in iedergeval weinig meer vernomen van de club. Ook geen rekening of brief voor verdere betaling van mijn lidmaatschap. Gezien het feit dat ik ook niet op de ledenvergadering aanwezig kon zijn, alsmede het Kia Event, wil nog niet zeggen dat ik mijn lidmaatschap heb opgegeven. Wellicht ben ik niet de enige. Ik wil dus wel lid blijven, maar weet niet waar ik de contributie moet betalen, alsmede hoeveel de contributie voor 2005 is. Wie, van het bestuur, kan mij verder helpen...
AJ Mol Posted April 13, 2005 Author Posted April 13, 2005 Op onze vorige website hebben wij elk nieuws over bijeenkomsten en evenementen vermeld. Later hebben we dit voortgezet op onze nieuwe website. Er is voldoende aandacht aan besteed. In 2005 zijn wij begonnen met het persoonlijk uitnodigen van de leden d.m.v. een e-mail of een brief. Er zijn al uitnodigingen verstuurd en gisteren is er weer wat opgestuurd. Verder hebben wij in december een kerstkaart naar iedereen gestuurd. In deze kaart werd gevraagd aan de leden om hun lidmaatschap voort te zetten. Deze tekst stond er op de kerstkaart: Beste Kia-rijders,Het jaar 2004 is bijna voorbij. De kerstdagen en oudejaarsavond staan voor de deur. Voor ons de tijd om de leden te benaderen voor continuering van het lidmaatschap. We hebben een leuk eerste seizoen achter de rug en een nieuw seizoen zit er aan te komen. Kia Club Nederland is druk bezig met de voorbereidingen om er volgend jaar weer een wervelend seizoen van te maken. In de planning staan een cursus terreinrijden, een rit rond Nijmegen, een rit in Midden Nederland, een puzzelrit in het Westland en als afsluiting weer het Kia Event in september. Er kan eventueel een bijeenkomst tussendoor komen. Wij hopen dat u daarom lid wilt blijven van Kia Club Nederland. De kosten voor het seizoen 2005 zijn verlaagd naar ? 10,00. Voor de bijeenkomsten of evenementen zal apart betaald moeten gaan worden. U kunt dit bedrag overmaken op rekening 43.40.79.014 t.n.v. stichting Kia Club Nederland te Hoorn. Gaarne voor 28 februari 2005. U krijgt van ons dan een nieuw pasje voor 2005. Dit pasje geeft onder andere recht op een aantal kortingen, welke volgend jaar uitgebreid zullen gaan worden. Hou daarom elk nieuws in de gaten en kijk regelmatig op www.kiaclubnederland.nl. Wilt u het lidmaatschap be?indigen stuur dan een berichtje naar de penningmeester. Wij wensen iedereen prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar. Andr?, Frank, Hans, Harrie, Jack, Jos, Julian, Rob en Sheila Ook heeft de penningmeester de mensen benaderd, die nog steeds niet betaald hebben. Dus zou jij Ferry toch ook wat gehoord moeten hebben. In ieder geval staat in bovenstaande tekst de kosten en het rekeningnummer. Ook staat dit alles onder lidmaatschap van de website. Op de homepagina staat iets over de verlaging van de lidmaatschapskosten t.o.v. vorig jaar. Een aantal leden die vorig jaar lid waren hebben nog steeds niet betaald. Dit nog gauw even doen of anders even bij de penningmeester afmelden.
xurf4xs Posted April 13, 2005 Posted April 13, 2005 Hallo Andr? Kerstkaart??? Ik kan me niet herinneren dat ik van de Kia Club een kaart heb ontvangen. Ook heb ik nimmer de penningmeester gesproken. Geeft allemaal niet ! Nu ik dit antwoord heb, zal ik het verschuldigde bedrag overmaken. Uiteraard wil ik lid blijven van de club, ondanks dat ik (nog) niet erg actief bezig ben met deze club. Wellicht komt dat nog eens.... Ferry
AJ Mol Posted April 13, 2005 Author Posted April 13, 2005 Hallo Ferry, Misschien niet bezorgd of via de mail aangekomen. Is jammer. Volgend keer beter. Ik hoop niet dat dit bij meer mensen is gebeurd, want dit is uiteraard niet de bedoeling. Na overmaking bedrag krijg je van ons het pasje en we zien je wel verschijnen op een van onze evenmenten.
Recommended Posts