Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Vandaag door de garage gebeld voor een afspraak.

Gaat om een terugroepactie voor de nieuwe Rio, de mijne van augustus 2011.

Aandrijfassen hebben geen goede hoezen en iets met accuklemmen.

Verder nog wat kleinere werkzaamheden. Bij elkaar een paar uur werk.

Tot nu toe het afgelopen jaar:

Aircopomp vervangen

Anticondens regeling onklaar gemaakt, (stekkertje)

Velgen in garantietijd vernieuwd (Panthom)

Upgrade cruise control

Niet werkende hill assist

Meer mensen benaderd door Kia?

Guest Warmentuuter
Posted

Hier ook niks gehoord, gaan morgen naar Oostenrijk.. :P

Fijne vakantie.

Posted

Lijkt mij sterk dat mijn dealer mijn auto gewoon graag even wil zien.....hij zal hem toch niet missen zeker :tt1: ?

Zal vast niet voor niks zijn, misschien dat alleen de eerste lichting wordt terug gehaald??

ik meld het wel wat er allemaal gebeurd, maar is pas de 13e.

Posted

Net nog even gekeken maar die "terugroepactie" is van vorig jaar en valt niet op onze auto's. Waarschijnlijk heb jij te maken met een dealer die de monteurs stil heeft staan en de werkplaats gevuld wil hebben. Onder het mom van: als u er toch bent............

Posted

Onder het mom van: als u er toch bent............

of de koffie is bijna over datum... en weggooien is zonde :wink:
Guest Hanske
Posted

Laten we even afwachten tot na de 13de wat Simon echt weet te melden voordat we ons hoofdje in het zand steken!!

Posted

ook niks gehoord, hoop dat ze me snel terug roepen als er inderdaad een probleem is, kan ik ze gelijk jaloers maken met mijn 4 uitlaten haha :)

Guest Warmentuuter
Posted

Laten we even afwachten tot na de 13de wat Simon echt weet te melden voordat we ons hoofdje in het zand steken!!

Nooit in paniek raken.

De planner van de dealer kan het ook fout hebben.

Guest Hanske
Posted

Nog niks gehoord. Mijn rio is van Nov 2011.

De mijne ook :winkiss: en ook niks gehoord, wel maandag update CC maar die afspraak stond al.

Posted

Nog niks gehoord. Mijn rio is van Nov 2011.

Deze ook,maar ook niks gehoord. Heb zoiezo nog steeds geen problemen gehad met mijn Rio :-)

• 2 weeks later...
Posted

Vandaag een beurt laten doen, nieuwe velgen laten plaatsen (garantie) en ook de extra werkzaamheden laten doen.

Ik heb de monteur gevraagd hoe het zat, hij vertelde mij dat bij de aandrijfas een ring is vervangen tbv de ABS, en een accupoolklem is vervangen.

Ze roepen de auto's hier niet voor terug maar het wordt tijdens een beurt uitgevoerd.

Of het alleen om de eerste lichting gaat weet ik niet, de mijne is van augustus 2011.

De kop met "terugroepactie` is dus achteraf overdreven maar dit zeiden ze me tijdens het telefoongesprek toen ik een afspraak maakte.

Ik moest voor de extra werkzaamheden een handtekening zetten voor KIA nl dat deze waren uitgevoerd, dus ze zullen het bij niemand doen zonder dat je het weet.

gr Simon