Jump to content
Onderdelenshop24.com

Recommended Posts

Posted

Ben zeer tevreden over de Kia Rio. Echter wat ik lastig vind, is dat het Bluetooth systeem (althans bij mij) niet automatisch verbinding maakt met de GSM van de berijder die op dat moment in bereik is. Ik moet dat dan handmatig kiezen (NAVI optie)

We rijden met meerdere in de auto en heb de GSM’s van alle berijders ingeprogrammeerd in het BlueTooth systeem. Als nu een andere berijder (met een andere telefoon natuurlijk) de auto gebruikt, dan blijft het bluetoothsysteem de GSM van de vorige (ingestelde) berijder zoeken. Je moet dan telkens handmatig het Kia BlueToothssteen met je GSM verbinden. Dit is erg lastig en als het vergeet en je wordt gebeld, dan werkt het BlueTooth systeem niet met louw telefoon.

We waren een goedkoop Parrot BlueToothsetje gewend, en die pakt wel automatisch de telefoon van een andere berijder.

Kan iemand vertellen of dit ook bij de Rio moet kunnen?

Guest Warmentuuter
Posted

Je bent niet de enige derrek.

Bij ons is het precies hetzelfde.

De bluetooth pakt de laatste op die met de auto heeft gereden.

Ik hoef dan alleen de telefoonbutton op de radio in te drukken gaat zoeken en verbind zich direct met de telefoon.

Een paar seconden werk.

Ik heb al meerdere instellingen geprobeerd maar hij blijft de laatste gebruiker oppakken.

Posted

Je bent niet de enige derrek.

Bij ons is het precies hetzelfde.

De bluetooth pakt de laatste op die met de auto heeft gereden.

Ik hoef dan alleen de telefoonbutton op de radio in te drukken gaat zoeken en verbind zich direct met de telefoon.

Een paar seconden werk.

Ik heb al meerdere instellingen geprobeerd maar hij blijft de laatste gebruiker oppakken.

Bij mij doet 'ie het soms wel en soms niet. Hij zou het overigens wel moeten kunnen lijkt mij, want je kan in het menu ook een voorkeurstelefoon aangeven. Als beide in de auto zitten moet hij die pakken. Mmmm misschien als je de voorkeur uitzet doet hij het wel automatisch, maar eens even testen.

Guest Warmentuuter
Posted

Bij mij doet 'ie het soms wel en soms niet. Hij zou het overigens wel moeten kunnen lijkt mij, want je kan in het menu ook een voorkeurstelefoon aangeven. Als beide in de auto zitten moet hij die pakken. Mmmm misschien als je de voorkeur uitzet doet hij het wel automatisch, maar eens even testen.

Ik hoor het graag als het wel lukt met testen.

Ben er echt een tijdje mee bezig geweest maar hij blijft de laatste verbonden telefoon pakken