Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Om gelijk met deur in huis te vallen,

Ik ben André Veninga geboren op 18 april 1946 in Groningen, dus na enig telwerk niet de jongste meer!

Getrouwd met mijn eerste verloofde(Diana) waarmee ik een zoon heb

Als gepensioneerd dameskapper, barkeeper, mislukt automonteur en buschauffeur ben ik op dit moment bezig als service chauffeur bij een gerenommeerd auto dealer.

Eén dag voor mijn achttiende verjaardag werd de Ford Mustang geboren en ik zei toen tegen mijn verloofde"als ik ooit nog eens geld over heb, dan moet ik zo'n Mustang!".

Nou, dat heeft 35 jaar geduurd voordat ik er een gekocht heb.

De 64er Mustang is dan ook mijn hobby.

De reden van het bezoek, op dit aardige Forum, is mijn irritatie over de kwaliteit van de Kia Rio lak. Daarover komt er een nieuw topic.

post-7117-0-44760100-1343994057_thumb.jpg

Geplaatst

@AndreV,

Welkom op dit forum.

Ontzettend mooie auto hoor, die Mustang.

Is ook een van mijn favoriete auto's, en zeker in deze mooie staat.

Zie, en dat schrijf je ook, dat je ook nog een Kia Rio hebt.

Zoals ik het begrijp ben je niet zo tevreden over de lak van de Kia.

Toch wil ik je veel veilige kilometers en veel plezier met zowel de

Mustang maar zeker ook met de Rio wensen.

Grtz.

Specialmade

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Welkom op dit forum Andre.

Ik snap je irritatie en de Mustang zal hier geen last van hebben.

De tegenwoordige verf op auto's is op waterbasis. (dus niet alleen de Kia's)

En die is gewoon minder dan de ouderwetse lakken.

Maar kijken eens op de topic Carclean http://www.kiaclub.n...4-car-cleaning/ misschien staan er wat tips.

Er is ook 18-8 kia poestdag te zundert.

Daar krijg je uitleg om jou irritatie weg te nemen

http://www.kiaclub.n...m-cardetailsnl/

Geplaatst

Hallo allemaal, Ik ben Ronald de Groot, woon in Hoofddorp.

Ik heb een Kia Rio 1.1 crdi gekocht, waar ik vanaf as woensdag mee zal gaan rijden.

Hiervoor had ik een Mercedes A-klasse 200 elegance, maar die is 3 weken terug door een dronken weggebruiker total loss gereden:(

Geplaatst

Hallo allemaal, Ik ben Ronald de Groot, woon in Hoofddorp.

Ik heb een Kia Rio 1.1 crdi gekocht, waar ik vanaf as woensdag mee zal gaan rijden.

Hiervoor had ik een Mercedes A-klasse 200 elegance, maar die is 3 weken terug door een dronken weggebruiker total loss gereden:(

@GW18904,

Welkom op dit forum. Trieste ervaring als een dronken weggebruiker je auto total loss rijdt.

Maar we zullen maar zeggen geluk bij een ongeluk, ervan uitgaande dat je zelf niet hebt,

vanaf woensdag mag je in zo'n prachtige Kia Rio rondrijden. Wens je alvast veel veilige

kilometers en veel plezier met je nieuwe auto toe.

Grtz.

Specialmade

Gast Jeroen66475
Geplaatst

Rubriek is goed, maar je stelt je nu voor in andermans topic. Je moet eigenlijk je eigen bericht maken. Maar je stelt je tenminste voor..dat is al heel wat tegenwoordig. Welkom! Goeie kleur dat wit! :innocent: (mijn witte komt in september)

Geplaatst

Of het hier goed staat weet ik niet maar toch ;

Ik ben Jan 54j jong ( ha ha ) en woon in Almere en ben automonteur , rij sinds vrijdag 3 augustus in een nieuwe kia picanto 1.2 3drs superpack met isg in de kleur wit . Is tot nu toe een lekker autootje, lekker stil ( voor zijn klasse). Helaas na 3dagen al een zoen op zijn bumper gehad (uiteraard zonder briefje) maar is gelukkig weg kunnen poetsen.Kwam hiervoor uit een Seat leon 16 uit 2006 en mis eigenlijk alleen het geluid van de radio, maarja verschil moet er zijn toch. Verbruik weet ik nog niet maar volgens de stand van de meter nu en de kilometers denk ik zo rond de 1:21.Enige minpuntje tot nu toe is de knop van de boordcomputer,rare plek midden in het klokkenspel. Tot zover .

als je sound wil moet je dit draadje even lezen deze mensen doen dit ook onder een picanto maken

en dan heb je sound

http://www.kiaclub.nl/topic/10238-sportuitlaat/

Geplaatst

hallo mede amerikaan sleutelaar hier een kiekje van een van mijn vaste sleutel projecten

geen mooie mustang maar wel een muslecar

Foto-CWOUWZFG-D.jpg

Geplaatst

hallo mede amerikaan sleutelaar hier een kiekje van een van mijn vaste sleutel projecten

geen mooie mustang maar wel een muslecar

Foto-CWOUWZFG-D.jpg

Pontiac? Dit kan ik wel waarderen :D

Geplaatst

Nee het is een chevrolet camaro dike v8 er in maar het is niet mijn auto maar wat ik er an weg sleutel

Zou het mijn auto kunnen zijn

Mag hem ook zo pakken heb zelfs de sleutels maar dat is ook begrijpelijk ik sleutel er zo veel aan

Want met zo en auto ben je nooit klaar

Geplaatst

Nee het is een chevrolet camaro dike v8 er in maar het is niet mijn auto maar wat ik er an weg sleutel

Zou het mijn auto kunnen zijn

Mag hem ook zo pakken heb zelfs de sleutels maar dat is ook begrijpelijk ik sleutel er zo veel aan

Want met zo en auto ben je nooit klaar

Nee, dat geloof ik gelijk.. Maar wat lijkt me dat heerlijkk.. Een V8 roffel, arm uit het raam en dan zo relaxed rijden..

Gotta love this :tt1:

Geplaatst

Rubriek is goed, maar je stelt je nu voor in andermans topic. Je moet eigenlijk je eigen bericht maken. Maar je stelt je tenminste voor..dat is al heel wat tegenwoordig. Welkom! Goeie kleur dat wit! :innocent: (mijn witte komt in september)

Heb hem veranderd ,staat nu op een nieuwe post.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...