Ga naar inhoud

Sportuitlaat


Albert jan & Brigitte

Aanbevolen Berichten

Sinds een poosje heeft Remus een sportuitlaat voor de KIa Rio :online2long: . Deze zal komende week in productie gaan en dus leverbaar zijn. De adviesprijs is 545,- euro :no: . Voor de inkeping in de onderkant van de bumper wordt een mal meegeleverd.

post-6496-0-46542700-1342444207_thumb.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou.....da's een zacht prijsje! :no:

Zelf had ik hiervoor een Focus 1.8 die behoorlijke power had. Ik vind mijn Rio 1.25 best vlot meekunnen met het verkeer maar een uitlaat van dat kaliber moet wel bij een auto voor dat kaliber passen.

Mij lijkt het géén goeie combinatie :online2long: maar de looks heeft hij dan zeker wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Smaken verschillen, maar kan het niet echt mooi vinden die twee pijpen zo dicht bij elkaar.

Remus kennende zal het de motor ook iets meer vermogen of koppel moeten geven.

Maar hoe zou het zitten met de Kia garantie?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oh mooi, ben heel benieuwd. Wij zijn ook aan het rondkijken naar een mooie einddemper. Hadden voorheen onder opel's altijd Sebring einddempers maar die schijnen alleen nog met fabriekanten te werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey razende reporter je bouwd de Spaning lekker op zo hahahaha

ja ik monika had hem net aan de lijn en hij vroeg of ik een update wou neerzetten

maar het is de eerste kia waarbij het gedaan word

en ze gaan de mal bewaren voor meerdere kia's

Link naar reactie
Delen op andere sites


'dat was ik met mijn collega's.

volgende week komt er bij mij ook zo'n uitlaat onder.

super mooi beschaafd geluidje.

precies wat ik zocht.

dat zal theo ook wel leuk vinden om te horen nou ik hoorde hem door de tel al klinkt superrrrrrrrrrrrrr

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...