Jump to content

caravanspiegels sportage 3

keesenlia

Recommended Posts

kan iemand mij vertellen wat de makkelijkste en eenvoudigste caravanspiegels zij voor de sportage 3 de spiegels met de twee bandjes om de buitenspiegel lijken mij erg makkelijk die had ik ook om de sorento type 2004 spiegels zitten. Maar de sportage heeft dikke spiegels met lampjes erin is dit schadelijk!

kan iemand mij vertellen wat de makkelijkste en eenvoudigste caravanspiegels zij voor de sportage 3 de spiegels met de twee bandjes om de buitenspiegel lijken mij erg makkelijk die had ik ook om de sorento type 2004 spiegels zitten. Maar de sportage heeft dikke spiegels met lampjes erin is dit schadelijk!

Ik gebruik spiegels die uitsluitend met een zuignap worden bevestigd. Zijn in ca. 20000 caravan km's ( 2 Sportages) nog nooit vanzelf losgegaan. Te koop bij ieder caravanbedrijf en het GROTE VOORDEEL is,dat ze van binnenuit verstelbaar zijn (als de autospiegels dat ook zijn ).

de Roos

Ik heb de spiegels van de dealer, makkelijk op de spiegels te zetten en bij een caravan van 220m breed hoef je ze niet zo erg naar buiten te zetten.

makkelijk met de rubberen band vast te zetten.

Groet Willem